Gå til innhold

Hei jenter


Tjukka mai:o)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg 8 uker igjen av mitt andre svangerskap:) Ikke lenge igjen til j eg er 2barnsmor:) Tenk på det da! Spennende...

 

Jeg hadde et spørsmål ang. hvilken "underlivskrem" man burde bruke, og hvordan man bruker den? Bare smører man utenpå liksom? Jeg hadde tenkt til å bruke det forrige gang også, men skjønte aldri hvor jeg fikk tak i det! Har spurt på apoteket, men de vet ingenting om det her jeg bor!

Forrige gang måtte jeg sy 10 sting, og tenkte kanskje jeg slipper å sy så mange hvis jeg prøver meg på en krem!?....ikke det at det var så vondt da!!!

Noen som kan hjelpe, please?

 

Kos dere i sola og påsken jenter:) Er jo utrolig varmt her på østlandet idag:)

Klemmer fra meg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!

 

Ikke krem ,men fødselsforbedrende olje.. :)

 

Prøv den til Wedela ( noe sånt) på helsekost butikkene. koster vel drøye 100 lappen...

 

Man smører mellomkjøttet og litt "rundt omkring" -sitter ikke akkurat med speilen og smører.. hehe. noen er flinke og masserer også, men det bør du kanskje få litt hjelp til av partneren din.. Lykke til!

 

God påske, og kos deg masse i sola du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Hvis jeg husker riktig fra sist, var det en krem fra v(w)eleda. Denne skulle man bruke i visse uker før fødselen. Har venner som har vært fornøyd med denne. De testen den også på navel el noe og merket at huden ble mer elastisk. Måtte ta keisersnitt selv, så fikk aldri merket effekten selv. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du lurer på hvor mellomkjøttet er (det skjønte nemlig ikke jeg helt), så er det mellom tissen og rompa liksom :-) På gutta kaller vi det "skrukken"...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...