Gå til innhold

Juni: Så stolt!


alvis

Anbefalte innlegg

Gutten min sa "mamma" i helgen. Jeg er så stolt. Hvis jeg ikke er i stuen roper han mamma, mamma og kommer krabbende og ser etter meg. Inatt våknet han kl 04 og ville ha pupp. Pappa prøvde å roe ham og det pleier gå greit men inatt ropte han "Mamma" flere ganger. Jeg syns plutselig såååå synd på gutten og hadde veldig lust å gi ham pupp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... jenta her begynte å si mamma i beg. av sist uke..hehe.. nå går det i mamma mamma mamma mamma og litt pappa pappa dagen lang :D de er så herlige... :D og det er så stas...

 

men litt mindre stas er at hennes onkel så lekehunden hennes, og synes den var så tøff at han sa "sattan" så hører vi fra prinsessa "aaattan" hehe... off.. begynner tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig nå når de kan få frem noen ord..her går det i mamma,pappa,pus, og så peker han og sier se og der, så nå prøver han så godt han kan og styre meg når han sitter på armen med å si se, for da skal jeg liksom gå dit og da jeg først er der da ser han noe et annet sted...ARTIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sønnen min har sakt mamma en stund nå :) er så herlig, han prøver oxo og si hei eller nei, skjønner ikke helt hva som kommer ut hver gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det i mamma, pappa, eia (heia) og neinei... hehe

:) synes tiden har gått så innmari fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...