Gå til innhold

Magebilder


mor88venternr3

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har magebilder fra de var 14-18 uker`? Vi skal ha nr. to og jeg lurer veldig på om det er mange her inne som fikk synlig mage fortere med nr. to o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har dessverre ikke bilder, men jeg fikk iallefall fort stor, synlig mage med nr. to. Men nå har den liksom holdt seg på samme størrelse i flere uker (er seks mnd på vei) og det er litt godt, synes jeg =)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter uke mandager (IDAG =) Så legger ut nytt magebilde 18+0 senere idag, må bare få tatt det, så om du følger med utover dagen kan du se magen min fra uke 12-18 :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var fine mager det.. Gleder meg veldig til magen kommer nå.. Kjenner jo litt antydning til mage, men den syntes ikke enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei da ? :) Jeg sitter å legger ut magebilde fra 18+0 nå, så bør ligge der straks !!!

 

=D Jeg får sjokk nå, synes den vokser som f...hehe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i min 13. uke.. Men kan jo ha litt med at jeg har litt fett på magen fra før av oxo, kanskje det er derfor den ikke har blitt så synlig enda.. Men den kommer når den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har sikkert flott mage =D Har du lagt ut bilde ? La ut 2 bilder av magen nå da :) Hihihihi...og et av meg hehe ! Får helt sjokk når jeg ser den jeg da...har alltid hatt helt flat mage så blir litt sånn oisan !

 

 

Klemsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine mager dere har;9 Skal legge ut så snart samboern får kjøpt seg digitalkamera.. Forresten - *ler* - satt og så på magebilder nå nettopp - en av de høygravide.. Så kommer samboern min bort og sier - næh - hu der venter tvillinger vel. Gjorde ikke det.... Nekter fortsatt å tro at jeg kommer til å bli så stoor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...