temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Har så vidt vært innom før da men... Har ikke presentert meg, og det skal man jo... Jeg er 39 (i godt og vel 1/2 år til), bor på Nesodden, har jenter på 16 (på lån, biologisk sett bare pappa'n sin), 14 og 11, samt prins Theodor som ble født på kvinnedagen i år. Er verken samboer eller gift, men kjæreste med pappa'n til yngstemann. Er utdannet barnevernpedagog (med noe attåt...), men koser meg nå med permisjonen. Deilig å ha så mye tid til de store jentene også, og jeg ser fram til en nydelig sommer på Nesodden! Noen av dere kjenner jeg jo litt da, og enkelte har jeg møtt på BiM-treff i Oslo og Follo, men hvem er dere jenter her inne???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Hei, Jeg er også 39 år og ha akkurat fått min datter nr 3, Hannah! Har to store jenter på 18 og snart 13 fra før. Er samboer og Hannah er hans eneste biologiske barn. Jobber i et lite forlag som mediekonsulent men skal nå bare kose meg hjemme m barn i et år:-) Vi bor i Moss og gleder oss masse til sommeren, men først reiser vi til vår yndlingsøy i Hellas om 8 uker:-) og skal leve noen late dager blant gode greske og norske venner:-) Har vært på noen kjempekoselige BIM treff med Follo og Oslo jentene og håper på mange fler!!!
Anonym i dag Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Hei jeg er 37 år og bor like utenfor Jessheim, er fra Oslo... har to gutter, en på 8 år og en på 5 mndr. Håper på en deilig sommer, kommer da til å bli mye ute på Nesset ved vinterbro.
ettbarnsmammaen Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Vi har jo truffet hverandre, tonetroll2. Jeg er 41 år og fikk mitt første barn, en datter, 12. januar. Bor i Oslo. (Kan du, forresten, titte innom Barnimagen igjen? Har skrevet en ny melding vedr.barn som sovner ved puppen.)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Jeg hører vel til her jeg også. er 36 år og fikk sistemann 8. februar, og har en gutt på drøyt 3,5 år . Bor i follo og er gift med verdens beste mann. Så nå kan jeg vel si meg fornøyd med svangerskap og fødsler for en stund. Det kan jo hende at det blir litt mer liv på disse sidene nå da.
Luka har 4barn♡ Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Litt om meg. Jeg er 41 år, har 4 barn på 15, 12, 4 og snart 10 mnd. Skal ikke ha flere nå. Jeg koser meg med minstejenta mi. Deilig, men noen ganger litt kjedelig og. Kjenner ikke så mange som er hjemme lengre nå nei. De fleste er kommet langt forbi småbarnsstadiet. Nå er det kafe, shopping og reising som gjelder...
Northernlights Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 Jeg er 39 aar (snart 40), og har 6 barn som er 5,5 mnd,7,14,17,19 og 21 aar gamle. Jobber paa et sykehus, i akuttmottak. (IKke sykepleier. Sitter i skranken,tar imot pasienter,telefoner,osv.) Jeg jobber kun nattskift, 50% stilling. Trives som nybakt mor igjen =)
Tokatter_USA Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Jeg husker nicket ditt fra andre steder (husker ikke helt hvor - tyvtittet på BiM, kanskje....) Hyggelig å se deg her - selv om jeg ikke ofte titter innom her for tiden. Jeg har mistet litt interesse for DB - heldigvis! Blir jo nesten avhengig, jo.... Jeg er 42 nå (nettopp fylt) og er mor til en 1 1/2-åring, er gift og bor i USA. Sommeren ser ut til å ha kommet hit. Den kom i går - for to dager siden hadde Snups på seg lue, i går og i dag har hun vært barbent i sandaler, og i shorts og t-skjorte. Det finnes ikke ett blad på trærne, men tulipanene og påskeliljene er på god vei til å blomstre overalt i byen. Det er nesten ikke vår her, bare vinter og sommer. I august tror jeg at vi skal til Norge igjen. Gleder meg utrolig!
mebj Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Hei! Jeg er 42 år og fikk mitt første barn, en jente, 20.mars. Bor i Oslo. Prøver å venne meg til mitt nye liv som både samboer og mor. Mye nytt å forholde seg til, men det går stort sett bra, selv om dagene føles litt kaotiske. Håper etterhvert at jeg får tid og overskudd til også å ivareta mine "gamle" interesser; trening, sportsdans og MC-kjøring. Hyggelig å se kjente "navn" fra BIM! Noen av dere har jeg jo også møtt på et treff på Wills. Håper vi kan treffes igjen, denne gangen med baby'ne utenfor magen!
Gjest Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Hei du Jeg er 39 år, bor på Toppåsen i Oslo, har en skjønn gutt på 11 år, og lille jr. på 10 mnd. Har stor koset meg hjemme , selv om søvn har blitt en mangelvare i hele perioden. Blir nok bra til slutt. Bor sammens med jr. sin pappa, han flytta fra Trondheim og hit til Oslo rett før jr. kom. Etter pendling fram og tilbake var det deilig ja. Har hytte på Hvitsten, er der masse!! Jobber som Area manager for et selskap som heter Kerr. Vi produserer tannlegeprodukter. Begynner å jobbe igjen 1. juni, på jr. sin fødselsdag, og da er jeg i ESTLAND, buhuuuuuu
MAJA-67 Skrevet 23. april 2006 #11 Skrevet 23. april 2006 Hei, hei ! Jeg er 38 år, bor i Drammen og fikk attpåklatten vår - gutt nr. 3- i januar. De eldste er 12 og 9 år, og de stortrives med lillebroren sin. Det er deilig å ha en liten baby igjen, syntes jeg. Koser meg og nyter permisjonstiden. Har ikke jobb å gå tilbake til, men det ordner seg vel...
moffi Skrevet 24. april 2006 #12 Skrevet 24. april 2006 Hei, hei! Fant veien hit inn jeg også....Jeg er 37 år, bor på Nesodden, og har supersøte Stefan på 6 uker med "ny" far. Gutt på 11 og jente på 9 år fra før av. Skjønne de og.. Jeg har en diger orange katt som kan åpne dører og vinduer selv. Jeg liker å male litt, lese bøker, gå turer, reise, middelaldermusikk, sang, teaterbesøk, og å lage mat. Jeg har hovedfag i vokal folkemusikk kombinert med pedagogikk og teatervitenskap, samt har gått på blomsterdekoratørskole i Danmark. Akkurat nå er jeg mest interessert i BIM, babyprat og kaffe/te-drikking, og trilleturer.
Ronja65 Skrevet 16. mai 2006 #13 Skrevet 16. mai 2006 Hallo. Er 41 år. Mamma til 4 barn. Jenter på 6 uker, 10 og 16 år. Gutt på 14 år.Bor i Asker. Den siste jenta har jeg fått med ny samboer. Er svensk og samboer er dansk.Jobber til daglig i helsevesenet og trives kjempegodt med det. Nå koser jeg meg hjemme, med den mindste jente. Prøver å blåse i bagateller som "byggerot" og klær i pappesker. Uppussing tar tid:-) Ha en fin dag alle sammen:-)
hypersusmor Skrevet 16. mai 2006 #14 Skrevet 16. mai 2006 Hei, Her kommer noen ord om meg også. Jeg er 38 år, blir 39 til høsten, og er bosatt i Oslo. Samboeren min og jeg fikk vårt første barn, 6. mai og nyter tresomheten frem til samboeren min skal tilbake på jobb om en uke. Jeg er utdannet økonom og jobber som kontorsjef. Den jobben er ikke alt for spennende, så jeg vurderer å søke andre jobber mot slutten av permisjonstiden. Frem til da skal jeg tenke på lite annet enn familien og vennene mine. Før jeg traff samboeren min hadde jeg innfunnet meg med at jeg sannsynligvis ikke kom til å bli mor, men i ham opplevde for første gang å treffe en jeg ville ha barn med. Vi var heldige og jeg ble gravid omtrent på første forsøk. Håper å møte dere på treff etter hvert!
Jaheira Skrevet 16. mai 2006 #15 Skrevet 16. mai 2006 Hei.Hører kanskje hjemme her jeg og. Blir 35år om en mnd. Har 2 barn, en gutt som blir 10år neste mnd, og ei jente som er snart 13 mnd. Er alenemor til datteren min, gutten min bor hos pappaen sin. Har 2 fedre til barna mine. Bor i Haugesund, og er fortsatt hjemme med jenta mi, men holder på å tar fag for å få studiekompetansen min i orden.
AnnaLee Skrevet 20. mai 2006 #16 Skrevet 20. mai 2006 Hei tonetroll2 og...... velkommen etter :-)) Selv om vi er "gamle kjente" fra BiM skal jeg også gi en liten presentasjon her. Er 41 år (42 i nov.), bor i Nedre Eiker har en gutt på 3,5 år og ei lita prinsesse som er født 06.03.06. Er utdannet innen adm. og ledelse og jobber i bank på 20'ende året! Jeg er forlovet med barnefaren (til begge) og vi skal gifte oss i november. Jeg koser meg også med permisjonen - håper sommeren blir fin :-))
LilleGumman Skrevet 21. mai 2006 #17 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har vært innom disse sidene noen uker nå, men ser at jeg ikke har lagt inn noen presentasjon her tidligere så her kommer litt om meg for dere som ikke kjenner meg fra før ;-) Er 36 år (fyller 37 i høst, men det er jo leeenge til ;-)), bor på Jar med sambo og våre 3 skjønne jenter. Ei på snart 6 år (fra mitt tidligere ekteskap) og ei på 21 måneder (med samboer), samt vår nydelige lille Leonora som ble født 20. april i år, 6 uker før termin. Er egentlig advokat, men jobber til daglig som fagsjef i et forsikringsselskap (veldig mye enklere å kombinere med normalt familieliv). Koser meg nå hjemme. Skal ta permisjonen delvis som tidskonto, men satser likevel på mye tid til lange trilleturer, kafe-besøk og babykos!!!
Reveenka Skrevet 10. september 2006 #18 Skrevet 10. september 2006 Jeg dytter denne jeg, jenter - nå har vi jo blitt så aktive, og det har dukket opp både gamle og nye nick - og så tenkte jeg at det artig å få litt oversikt over oss! Etterhvert som vi har "pratet" vet jeg jo litt om de forskjellige, men det er jo hyggelig med en presentasjon også! Så her kommer litt om meg også: Jeg er 41(tviholder på det i to måneder til), og møtte mannen min da jeg nettopp var blitt 34. Den første jenta vår ble født 11 mnd etterpå, og siden har de kommet som perler på en snor; den fjerde nå i februar - så vi har vært ganske ivrige hjemme hos oss...c",)! Jeg er intensivsykepleier, og jobbet i mange år på Ullevål, men er nå på Ahus - er litt kortere reisevei, siden jeg bor på Øvre Romerike.Skal så smått begynne å jobbe igjen i februar -07; håper jeg ikke har glemt alt mens jeg har vært hjemme med barn!
♥Snulder Skrevet 10. september 2006 #19 Skrevet 10. september 2006 Hei alle sammen! Jeg er straks 38 år og har 5 flotte barn! De 3 eldste guttene er 17, 15 og 13 år. Jeg ble enke rett før jeg var 30 år. Raste litt rundt en periode.. Er nå samboer med en herrrlig kar:) Vi har fått 2 barn sammen : gutt på 5 år og ei lita snuppe som er 11 mnd. Jeg er "bare" sykepleier og jobber i hjemmekommunen.... gamlehjem:( Gleder meg aldri til å gå på jobb... vurderer videreutdannelse fra neste høst! Har forlenget permisjonen min med 1 år, og har i et svakt øyeblikk sagt ja til å ha nabogutten som dagbarn!
love Skrevet 11. september 2006 #20 Skrevet 11. september 2006 Å så er meg da "gamlemor" på 47. Har 3 barn 2 gutter 30,23 og en liten prinsesse med ny mann på snart 3 år. Jeh har ung mann da han er baaaaaare 39 så da føler jeg meg skikkelig sprek også da. Bor i Oslo på Karihaugen. Var veldig aktiv her inne da jeg var gravid og fikk masse trøst.
Karomamma Skrevet 11. september 2006 #21 Skrevet 11. september 2006 Oi, så plutselig at jeg ikke hadde presentert meg. Huttetu! Kanskje det var i et annet innlegg da...? Jeg er 40 (og et halvt) og har ei snuppe på 15 mnd. Vi og pappaen bor på Rodeløkka i Oslo og jeg har nettopp begynt å jobbe igjen. Ellers liker jeg fester, fotball og alt som er gøy (he he, fjortishumor...) Jeg er nok litt mer utadvendt og skravlesjuk IRL enn det kan virke på antall innlegg her inne...
Reveenka Skrevet 13. september 2006 #22 Skrevet 13. september 2006 Dytter... Prøver å få med alle her; vi begynner å bli mange nå!
Urtete Skrevet 13. september 2006 #23 Skrevet 13. september 2006 Hallåis! Jeg er midt i 30-åra, fra midt i landet og har 2 barn. Har mann (nei, ikke gift - har vært samboere i maaange år) og full jobb som konsulent i "det offentlige" som det heter.... Har vel ikke vært særlig aktiv her, men har smugtittet litt i ny og ne. Må si jeg sitter med et smil og leser innleggene deres!!!!!!! ;o) Oi, en annen ting...., jeg hører vel strengt tatt ikke hjemme her heller, for jeg har nemlig ikke baby lenger. Min minste er to år - men skitt au! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå