Gå til innhold

Klarer dere å kose dere med graviditeten?


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Jeg koser meg stort sett, men innimellom blir jeg kjempe redd. Som i dag tidlig når jeg gikk på do og det var litt rosa på papiret. Dette skjedde en 3 ganger og en gang kom det bitte litt blod. Fikk helt panikk, grein og ringte mann og mamma. Hva er det som skjer?? Jeg hater å være sånn.... jeg er livredd for at det skal gå galt..... Har nok lest og hørt om for mange triste historier.......

 

Uff, gleder meg til jeg er over 12 uker. Nå er jeg 5 + 5....

 

Var hos legen torsdag og tok innvendig UL så det kan jo være pga det at det kom litt rosa og litt blod. Jeg vet ikke. Ikke har jeg hatt sex heller.... tør ikke.....

 

 

Flere som har det på denne måten???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du skriver, men jeg har det ikke slik nå.. Vi har for tiden dopapir med røde hjerter på, så jeg skvetter rett som det er! - men jeg husker at jeg var kjempenervøs med førstemann... og jeg var sikker på at det kom til å gå galt.. Det var liksom for godt til å være sant.

 

Jeg sier ikke at jeg ikke er redd for å miste denne gangen, men jeg er ikke så nervøs som jeg var ved tidligere svangerskap. Jeg tenker også litt slik at det en gang må bli min tur til å miste, for det har alltid gått bra med meg (jeg har to barn)... og det er jo så vanlig å miste!

 

Håper du klarer å slappe av litt etterhvert.... og glem ikke å nyte din mann! :-) Min er kjempesexy for tiden og jeg får ikke nok av ham.. *fnis*

 

Svangerskap kan gå galt, men som oftest går det bra! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, min mann er også kjempe fin om dagen! Får vel tro det blir noe på oss om ikke så lenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...