Gå til innhold

Klarer dere å kose dere med graviditeten?


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Jeg koser meg stort sett, men innimellom blir jeg kjempe redd. Som i dag tidlig når jeg gikk på do og det var litt rosa på papiret. Dette skjedde en 3 ganger og en gang kom det bitte litt blod. Fikk helt panikk, grein og ringte mann og mamma. Hva er det som skjer?? Jeg hater å være sånn.... jeg er livredd for at det skal gå galt..... Har nok lest og hørt om for mange triste historier.......

 

Uff, gleder meg til jeg er over 12 uker. Nå er jeg 5 + 5....

 

Var hos legen torsdag og tok innvendig UL så det kan jo være pga det at det kom litt rosa og litt blod. Jeg vet ikke. Ikke har jeg hatt sex heller.... tør ikke.....

 

 

Flere som har det på denne måten???

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Vel, nå er jeg i uke 37.....Men jeg skjønner hva du føler...Husker selv at jeg hadde farget utflod helt tidlig i svangerskapet. Hvis du ikke blør, slik som ved mensen, så trenger du ikke å bekymre deg. Det er vanlig å ha farget utflod, eller "striper med blod" i utfloden.... Men har du dette over 1-2 uker, så kan du gjerne kontakte legen.

 

Sex er ikkef arlig, så lenge ikke legen sier noe annet. Kos deg du :)

 

Uansett, hvis du er veldig bekymet, over hva det nå skulle være, så kontakt legen. Ingen er tjent med at du går rundt og bekymrer deg! Man sitter med mage tanker igjennom svangerskapet, særlig før uke 12 når alt er nytt og veldig sårbart. Selv leste jeg veldig mye i "Barn i magen A-Å", da lå jeg hele tiden foran ting som kunne dukke opp, og det var veldig trygt, følte jeg hadde litt kontroll :)

 

De aller fleste graviditeter ender bra, men et deilig lite nurk, fokuser på det, istedenfor den triste statistikken.....

 

Lykke til videre!!!

 

 

Lenke til kommentar

Tusen takk Lisemor! Godt å lese at andre har hatt farget utflod! OG KJEMPE FINT å lese at du kaller det nettopp det! :-)

 

Mamma sa også følgende til meg i dag: Du kan IKKE legge bena i kors i 9 mnd!! :-))))

 

Tusen takk for trøstende ord! :-)

 

Kos deg i dine siste 3 uker av svangerskapet! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...