Gå til innhold

Klarer dere å kose dere med graviditeten?


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Jeg koser meg stort sett, men innimellom blir jeg kjempe redd. Som i dag tidlig når jeg gikk på do og det var litt rosa på papiret. Dette skjedde en 3 ganger og en gang kom det bitte litt blod. Fikk helt panikk, grein og ringte mann og mamma. Hva er det som skjer?? Jeg hater å være sånn.... jeg er livredd for at det skal gå galt..... Har nok lest og hørt om for mange triste historier.......

 

Uff, gleder meg til jeg er over 12 uker. Nå er jeg 5 + 5....

 

Var hos legen torsdag og tok innvendig UL så det kan jo være pga det at det kom litt rosa og litt blod. Jeg vet ikke. Ikke har jeg hatt sex heller.... tør ikke.....

 

 

Flere som har det på denne måten???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 4+2 og er nervøs hele dagen....

Føler meg ikke gravid og temperaturen har gått opp og ned....

Har aldri vært gravid før så jeg vet ikke hva jeg skal føle.....Merkelig at alle de andre pp'ene så har jeg følt meg sååå gravid..nå når jeg er det så føler jeg ingen symptomer....er det rart jeg er redd !!

Har ikke fått blod..men er ikke sikker på om det er eneste tegn på at det KAN...være noe galt.

Er vel lengre uti svangerskap at man foster da kan slutte å slå med hjertet og man ikke vet noe før UL.... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, jeg har det litt sånn jeg da, at jeg er litt lei meg for at jeg ikke gleder meg nok! Litt slitsomt det også, tror kanskje jeg er så innstilt på alt som kan skje, og at det gikk litt fort å bli gravid, ble liksom litt tatt på senga, så gleden når ikke helt frem, men i morgen skal jeg på UL, er da 7+0! Så da får jeg det bekreftet på en måte, kanskje det hjelper!

Men i helga kom kvalmen hos meg, ingen brekninger eller oppkast heldigvis, men kvalm, så nå begynner jeg iallefall å skjønne at noe skjer i kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu22 *28.11.2006*

samme som hos meg..

Gleder meg til jeg begynner å glede meg ordentlig over denne graviditeten..

Jeg er 7+1 idag og har vært ganske kvalm i hvertfall halvannen uke nå- jeg som trodde jeg slapp siden den ikke var der fra dag 1..

håper og gleder meg til kvalmen forsvinner.. da tror jeg at jeg begynner å glede meg litt mer.. :)

Skal også på UL den 19 april og da er jeg 8+4 .. blir morro å se den lille!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal skrike ut her, når jeg kommer hjem fra UL i morgen, og fortelle åssen det var! Håper jeg får noe ut av det! Om ikke annet så får jeg ilallefall en jordmor til å se hjertet dunke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg klarer vel og kose meg det som går vel :)

tenker litt på at jeg verken kjenner eller føler meg gravid. har jo ingen symptomer...

MEN nå er det 1uke til jeg er like langt som jeg var med forrige, og da kom kvalmen til 1000.. så venter bare og ser jeg :)

jeg er 9+3 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucia!

 

jeg har en del smerte som beskymre meg noen ganger og krangler med mannen min nesten hver dag ): det er bare stress hos meg og ingen kos med graviditet.

jeg har humørsvinger og har tåler ikke. han bare krangler med meg hele tiden uffff.vet ikke hva skal jeg gjøre da.min første graviditet med dårlige minner ): han har jo barn fra før og kansje han bryr seg ikke om det da ):

skal ta ultralyd neste uke .jeg er i uke 5 nå.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Er på en måte godt å se at andre tenker på samme ting som meg!

 

Har kommet hjem etter noen timer hos mamma, det hjalp veldig!!!!

 

:-)

 

Gleder meg til vi er over i 2. trimester jeg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen for fire dager siden, og jeg kan jo fortelle dere hva han sa om blødninger. Han sa at veldig mange gravide blødde i løpet av svangerskapet, men hvis det bare var noen dråper/litt farge i trusa/på papiret, så var det nok ikke noe farlig. Hvis det begynte å bli mer enn et par spiseskeier så burde man ringe legen, men det var ikke 100% sikkert at det var noe galt da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par spiseskjeer er det i alle fall ikke!!! Tusen takk andrea! :-)

 

Det har forresten ikke vært noe mer i dag heller. Kun det lille i dag tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å bli bekymret og engstelig dersom man suger til seg alt det triste det står om her inne. Tror det er viktig å tenke på at det går bra i de aller fleste tilfellene - og tenk bare på hvor mange mennesker det finnes på jorden - folk har jo klart det før oss:)

Jeg prøver å være positiv og tenke at det skal gå bra. Men akkurat nå er det litt vanskelig å kose seg, er veldig trøtt og kvalm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...