Gå til innhold

Chill!!!


Kristinpia85~litegull i magen

Anbefalte innlegg

Heia.

 

Hvoran går det med deg? Har ikke sett noen innlegg fra deg her i det siste, så er spent på hvordan det gikk til legen.....Du skulle ta en blod prøve der eller noe skulle du ikke? Håper alt står bra til med deg og spiren i magen:) Og at du får en fiiin påske. Ser deg vel på neste treff?

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Så koselig å se at jeg er etterlyst ;)

 

Første blodprøven var positiv og fin, viste såpass med hcg som det skal være i der jeg visstnok er nå.

Men begynte å småblø litt igjen på fredag, og det holder fortsatt på litt. Var og tok nye blodprøve idag, men på legen så hørtes det ikke ut som om jeg får noe svar på den før over påske iallefall.

Etter mye om og men og litt mas så fikk jeg legen til å skrive ut en henvisning til gynekolog til meg også, for jeg syns det er på tide med en ul. Har ringt rundt til gyn både i Bergen og Skien idag (reiser hjem imorgen) men nesten ingen er åpne!! Den eneste som er åpen har jo selvfølgelig ikke en eneste ledig time igjen, grrr, typisk..

Så nå bare prøver jeg å roe, og ikke tenke for mye på det (ja, særlig...)

 

Så det var dagens utblåsning her ja, he he :)

 

Hvordan går det med deg da? Er så spennende med IKM'er som nærmer seg for resten av Bergensgjengen, må få litt oppdateringer :)

 

Neste treff er iallefall jeg klar, så om vi ikke snakkes før det, så må du ha en riktig god påske :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit at du må vente til over påske da! Kansje du kan ta hjemmetest og holde øye med det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ringte KK her i Bergen.. Så lenge det ikke gjør vondt og jeg ikke blør kraftig, blablabla..

Også prøvde jeg å ringe poliklinikken i Skien, kl 13.30, "nei, der var de gått hjem for dagen!" !!! What the ****?!! Kan jo prøve de igjen imorgen. Men lurer på om jeg bare skal ta turen på legevakta når jeg kommer hjem, onsdagskvelden eller noe..

Men følger jo veldig nøye med.. full oversikt. har en CB igjen, kan jo ta den om noen dager og se.

Igår fikk jeg forresten høre at ei jeg kjenner hadde tatt tatt to blodprøver hos legen som fra den første til den andre viste stigning av hcg. Dette ti tross for at hun hadde hatt en SA..?. Blir jo ikke rolig av noe nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Er hjemme på påskeferie jeg sjø, så det blir ikke så mye bimming på meg nå...hehe.Pusser opp huset vårt:)

Skjønner godt at du ikke kan slå deg helt til ro me dat du er gravid nei, når du ikke får skikkelig svar. Håper du kan få noe konkret snart, ta deg en tur på legevakten du!

Jeg har jo IKM dagen før treffet, så jeg satser på å ankomme egon med et stort smil om munnen!:) hehe. Må jo tenke positivt. Spennede å endelig være igang med 1.pp iallefall...........Kos deg hjemme i Skien da og prøv å få kommet deg på legevakten ekller noe sånnt!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...