Gå til innhold

Juni: påske egg....


Strawberrywine

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer på hva dere juni mammaer mener med påske egg til disse små??

 

jeg har ei i barsel som har en på 2 å et halvt, og ei jente som er født i juni.... hun skal gi begge sine påske egg, der jeg mener det er fortidlig, siden de små ikke vet hva det er...

hun i barsel fortalte også om når han eldste fikk påskeegg første gang, da begynte han å skjelve muligens fordi det var for mye sukker... er det et mål?? men en annen teori er jo at vi skal ha barneselskap, og de små vet jo ikke hva det er heller.....

 

når får deres små påskeegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine har vel vært rundt 3 år når de fikk påskeegg. Tror kanskje at eldstemann til og med var 4 år før han fikk påskeegg (for da hadde vi ikke noen påvirkning fra eldre søsken sånn som nummer to - og etter hvert nummer tre får).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. da føler jeg meg ikke rar alikevell :P

hun i barsel hadde gitt eldste mann påskeegg når han var 9mnd eller noe i den duren... de får jo i seg så mye annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke de har behov for det enda! Litt sjokolade hender det han får smake men det er veldig lite, når den eldste spiser godt så vil han jo gjerne smake, men da får han som regel fruk eller fruktpurre og er veldig fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, her blir det ingen påskeegg! Om hun får er det nok bestemor som har ordnet et egg med en leke i. Hun trenger ikke godteri og hun forstår jo ingening av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noe godteri på lillemann her!

Om det blir påskeegg til ham, så blir det for å riste på det for å få gøy lyd - eller tromme på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sønnen min får påskeegg av oldefar pga alle andre barnebarn får det, men han får heller en liten båt,and og en vårjakke :) mens de andre får godis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen påskeegg her. Han vet ikke hva godis er og har heller ingen eldre søskende som evt. ville spise det foran ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det synse jeg de er alt for små til å få, Lone har ennå ikke fått smake på noe som kan ligne godterier engang... De vet jo ikke hva det er så hvorfor proppe det i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påskeegg drev jeg og lurte på om Selma skulle få. Men planen min var da at om ho skulle få det, skulle det være en leke eller et glass med fruktpure i. Ikke godis nei!!!! Men tror igrunnen ikke det blir noe av det i år. Ho har ingen eldre søsken som får påskeegg, og dermed kommer det vel ikke noe misunnelse sånn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...