Gå til innhold

Hvordan står det til med pergotuppenen denne pp ??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg nærmer meg nok ikm.. er litt usikker men jeg tror jeg skal ha mens rundt den 17-19 april..

Noen som har merket noe som helst av pergoen??

Jeg er øm både her og der,,,, stikninger i underlivet, ekkelt å ha sex(småvondt) og kvalm non stop...ømme pupper..................kjennes ut som om jeg har et "belte "rundt magen helt nederst,,, som er fryktelig stramt.. au

Flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Må si jeg kjenner igjen noen av symptomene. Skal ha IKM i dag - enda ikke sett noe til den. Vet, i følge blodprøvene jeg har tatt, at jeg har hatt el denne mnd. Har vært kvalm av og på hele forrige uke. Sover fryktelig dårlig, trøtt, og det strammer nederst. Det som også er litt rart er at jeg røyker. Dvs jeg røyka fram til forrige søndag. Plutselig fikk jeg ikke lyst på røyk og sånn har det fortsatt. Litt rart.... Skal ta test i morgen og krysser alt. Hadde jo vært en koselig start på påsken, men tør ikke håpe for mye....

 

Lykke til til deg og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har IKM 2.påskedag jeg også. Har hatt stikkinger omtrent siden EL, og har ømme brystvorter. Litt svimmelhet og kvalme mens jeg tok pillene men ikke etter det heldigvis:) Har ikke turt håpe særlig de siste mnd. for å slippe skuffelsen men hadde nesten begynt å håpe litte nå med disse stikkingene og sånt, men om alle har dem er det vel neppe noe tegn, for så heldige er vi vel kanskje ikke. Om ikke påskeharen har bestemt seg for å være skikkelig grei med oss da! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, ømme pupper og litt "rar" i magen. Hehe, tror selvsagt jeg er gravid med tvillinger ;o) Hehe, "go all the way" når en først er i gang liksom. Neida, jeg blir superfornøyd bare jeg blir gravid med 1 stk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok siste tabletter i går,og enda kjenner jeg ingenting,men det blir vel dobbel dose med pms når ikm nærmer seg.Full i gang med prøvinga,så det passa jo bra siden det er påske,og vi skal bare være hjemme og slappe av og gå fjellturer o.l Så får passe meg at all den friske lufta ikke gjør meg alt for trett om kvelden...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første mnd min på pergo... er alle disse symptomene som er nevnt ovenfor normalt? vil man f.eks få sterkere PMS? de siste dagene klør jeg litt på brystvortene, og det belte rundt magen kjenner jeg veldig godt igjen... har IKM om ca 5 dager. La oss håpe at det er graviditetssymptomer for alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på dag 19 nå. På dag 13-15 så hadde jeg el-slim og mye mer murringer enn jeg er vant til. Ellers merker jeg lite til Pergo. Merker ingenting faktisk.

 

Var super hormonell en stund.. Men bedre nå gudskjelov.

 

Har 8 dager igjen til ikm, men tror ikke det har skjedd noe denne pp:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si.. jeg har sinnsykt tørr hud.. vet ikke om det har sammenheng med pergo.. men har ikke hatt det før ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til margeritt- det går sikkert fint! De fleste her inne virker som kun får småplager, så ikke bekymre deg :)

 

Noen av dere som temper? Når faller tempen om man ikke er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...