Gå til innhold

grusom situasjon..helt skjelven


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg og samboer venter en liten gutt om 2 uker.

Alle tror at det er hans barn, samboer trodde kanskje det kunne være en jeg rotet med da vi hadde pause,men jeg overbeviste han om at det kunne det ikke være.

Men vet dere..herregud..det kan faktisk være at det ikke er samboers barn..jeg fikk nemlig utsatt termin.Nå er jeg så gåen..sliten..ulykkelig..men samtidig glad.hele slekta hans er overivrige..strikker til den lille..kjøper alt av utstyr til han...tantene er så begeistret..svigermor ser på meg som en datter.Vi skal gifte oss til sommeren.Jeg vet nesten ikke om jeg tør føde..og jeg tør ikke si det til dem...er helt knust..redd jeg skal tippe over.det verste er at samboer er den mest fantastiske mannen som finnes..han elsker dette barnet..har elsket det fra dag en..og vært med på alt gjennom svangerskap...den andre mulige barnefaren kan aldri få oppleve dette..et fantastisk svangerskap..første spark...lykketårer...nei nei nei..hva i alle dager skal jeg gjøre.er godt voksen..har et greit liv alt bra inntill dette.....

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

ring trygdekontoret og fortell dem dine mistanker med en gang,så får dere tatt blodprøver av deg,baby og kjæresten din allerede på barsel.Det tar noen uker etterpå før du får svar.Håper det er din kjæreste som er far til barnet da.

 

klem

Lenke til kommentar

Det høres ut som om mannen din kommer til å bli en fantastisk far til barnet deres uansett! Pappa er han som er der. Håper at han er den biologiske faren også, men dette er ikke alt ;)

 

Du kjenner ham best- tror du han takler å høre sannheten også dersom det ikke er han som er den biologiske faren?

Stort sett er det beste å være ærlig... Det kan være mye tøffere for ham å finne ut av det seinere... f.eks om barnet ligner mistenkelig mye på en annen...

 

Lykke til! Forstår at dette må være tøft for deg... Vi tar dumme valg innimellom vi mennesker... Men heldigvis går det oftest bra... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...