Gå til innhold

April: Nå er jeg lei..


Håper på vår baby i 2010

Anbefalte innlegg

6 dager på overtid i dag, å som jeg vil ha han ut.Hadde troddjeg skulle føde før tiden denne gang,men nei da..

 

Jeg har gitt opp kjerringråd,har prøvd alt,og jeg lover ingenting funker.Så nå har jeg ihvertfall funnet ut at han ikke kommer ut før han er klar selv om JEG vil det.Så nå får jeg bare smøre meg med tolmodighet å vente.Har ingen tegn til at det er fødsel rundt hjørnet så dette kan nok ta sin tid..

 

Flere som er i samme situasjon som meg??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er på overtid, kun 2 dager, men det er 2 dager for masse. :) Som deg trudde eg også på å føde før termin, men den kjensla slo vist feil. Og jo lengre eg må gå over jo meir følelsesladda blir eg, skal så lite til før tårene kjem fram. Skal tilj ordmora i morgon, så skal høyre med ho om ho kan sjekke modninga. Berre det skjer noko før den 19, for mamma sin del. Ho har fått lov å vere med på fødselen, men er bortreist frå den 19. Så vi får håpe babyen er snill med mormora si. :) Og mammaen ønsker også over alt å holde barnet i armene.

 

Lykke til alle saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja...er temmelig lei nå..har også prøvd alt av kjerring råd..men som deg så er det ingenting som hjelper..

har skikkelig diare` i dag..kanskje det betyr noe???? håper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...