Gå til innhold

Refusjon


Gir aldri opp! :)

Anbefalte innlegg

Hei!

 

MÅ bare spørre... MEN... Den refusjonen man får tilbake fra trygdekontoret, gjelder det for hver gang eller venter man til man har hatt de forsøkene man "må" ha? Jeg brukte vel ca 13000 på mitt første forsøk og skal i gang igjen nå i mai.... Må man fylle ut eget skjema eller går man bare inn med kviteringene?

 

Veit det har vært en del spørsmål om dette, men for å være ærlig har jeg aldri skjønt det heelt jeg:( kanskje det var for at jeg var så oppsatt på at første forsøk skulle lykkes... :)) MEN..det gjorde det altå ikke og dermed gjelder dette nå meg..

 

Håper alle får noen deilige fridager:))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Kan ikkje svare deg Prøvejenta, men lurer på det samme:)

Noen som an hjelpe oss med å dele sine erfaringar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverte inn kvitteringer etter mitt andre forsøk, for da var jeg kommet over grensa på 15000,-. Jeg gikk da til trygdekontoret med alle kvitteringene og en bekreftelse fra klinikken på at jeg har brukt disse medisinene i forbindelse med prøverørsforsøk. Der fikk jeg hjelp av en hyggelig ansatt som sendte papirene videre til et annet kontor og ca 1 uke senere var pengene på kontoen min.

 

Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne sende eventuelle flere kvitteringer direkte til trygdekontoret.

 

Det kan være lurt å ta kontakt med trygdekontoret der dere bor, for å høre hvordan de gjør det der.

 

Håper dere fikk svar på litt av det dere lurte på.

God påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Paddelora:))

 

Kan jeg spørre hvor du bor sida du har møtt service på trygdekontorert? ;)) Det er nemlig ikke vanlig her jeg bor;))

 

Påskeklem tilbake til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan c";)

 

Jeg bor i Bodø!!

Synd at det ikke er service over hele landet... men noen fordeler må jo vi som bor i nord også ha (hi-hi). Forresten jeg vet jo ikke hvor du bor, så du kan jo bo lenger nord enn meg også (hum...)

 

Lykke til videre c";)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på noe jeg også...

Slenger meg bare på her jeg.

 

For oss som ikke overstiger 15 000kr for medisin.

Men skal ha tilbake for overnatting og kjøring.

Er det bare å levere inn kvitteringer for dette med en gang?

Tar det ei uke før de pengene også er på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Siden jeg går til en privat klinikk får jeg ikke refundert reise og opphold :(

Vet også at det andre plasser tar mer enn ei uke før pengene er på plass, så vi er heldig i nord c";)

 

Påskeklem i strålende vær fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...