Gå til innhold

Hvor mange og hvilke typer kluter...?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Har forstått at her må man ha haugevis, men det fins jo så utrolig mye forskjellig; gulpekluter, ammekluter, gas, frotté, flanell osv...

 

Hva kjøper dere inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her kjøpte vi sånne store kluter, tror de heter bomullsbleier eller noe. bruker de til gulpe kluter, er utrolig greie! mannen i huset gikk ut å kjøpte 48 stk av de....men så mange er nok ikke nødvendig nei...:) kommer litt an på om babyen gulper mye. de selges i pakker på 12 til ca 100 lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er muligens gas det er da. kjøpte de på jysk vi. men har hørt man kan kjøpe de på sparkjøp og. og sikkert på mange babybutikker, men da regner jeg med de er dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt gas-kluter til gulpekluter/ammekluter, og vanlige små frotte-kluter til vask og stell. Gasklutene er store og har god oppsugingsevne, er lett og de blir utrolig myke og gode når de taes i trommel! Men jeg ville ikke brukt disse hvis jeg måtte tørket på snor, for da blir de stive og ekle syns jeg. Aner ikke hvor mange vi har, en hel haug, kjøpte på Kid. Har kastet og kjøpt nye etterhvert som de blir utvasket og flekkete. Min erfaring er at man vanskelig kan få nok! Bedre å ha en haug så slipper man å vaske hver bidige dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...