Gå til innhold

Funker eggløsnings tester som graviditets tester?


jeg&sambo er foreldre

Anbefalte innlegg

Syns å huske at jeg har lest noe om at EL tester funker somgraviditets tester.noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de funker som graviditetstester, men siden de slår ut på eggløsning også, så kan man ikke stole 100% på dem selv ved ikm, for el kan bare være forsinket feks... Så ved en positiv el test på ikm dagen bør man sjekke med en graviditetstest også..

 

Testen slår ut både på LH hormon og hcg, fordi disse to er veldig beslektet.. Jeg brukte el test før ikm sist jeg var prøver, fordi det var billigere.. Og jeg fikk en positiv test 10 dager etter eggløsningen i min 5 pp,, og ble veldig spent. Tok graviditetstest på morgenurin dagen etter, en cb, og den fikk tydelig kryss med litt svake streker...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. dette ble litt innviklet, men jeg tok en test på morgenurinene i dag og jeg fikk strek i begge vinduene...en sterk strek i det runde vinduet og en svakere i det firkanta..

hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er ikm da?? Dersom den er lenge til ville jeg ikke stolt på el-testen.. Har egen erfaring. Tok el-test 1 uke før ikm og den var pos.. Men var ikke gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...