Gå til innhold

SKUMMELT.


Har ei tulle med øyne blå <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA! Synes fødselen er skummel og de 18 årene med ansvar, glede og sorg som følger er dritskummelt! Selvfølgelig er det jo slik at det man ikke vet hva er er skremmende og etterpå kan allt bli "honkydorrydandyfint", men foreløpig er jeg litt redd.... Vet det er skrudd, men bekymrer meg for at barnet i magen skal komme skjevt ut og bli feks.narkoman... Hva synes du er skummelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt å få barn...

 

Alt ansvaret ja,fødselen,om barnet er friskt,hvordan det ser ut,om man klarer alt. Det er så mye å tenke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får og helt angst til tider,man skal inn i en helt ny livstilværelse og den er ikke over om 9 måneder som graviditeten er...er redd jeg ikke skal klare det og redd for alt mulig egentlig...er vell normalt at mye rare tanker dukker frem=)Vi klarer oss jenter!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAA! tenker på hvordan bebbisen er, om hun er frisk, om hvordan det "nye"livet som foreldre blir, hvordan det påvirker alt...??? oh man!!! men akkurat nå gleder jeg meg mest bare til å se jenta mi..hun kommer om tre uker!!!JIPPI!!!:=:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si til deg at det ikke er noe å stresse for. Du får ikke våkenetter, barnehageplass søknad, skolestart, barnesykdommer og tenåringsproblemer på én dag. Heldigvis skjer alle omstillingene gradvis og du får masse tid til å lære hvordan du håndterer hver enkelt ting. Venter mitt 3. barn og ser at jeg kunne slappet mye mye mer av med nr.1, men det er jo typisk, er det ikke? Dette går kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...