Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Vi har bestillt oss tur til Tyrkia til sommeren. Noen som har vært der og vet om det er mye mygg? Samboeren er allergisk og det kan se ut til at lille prinsessa også er blitt det...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Jeg var i Marmaris i juni for to år siden. Var ikke noe plaget av mygg da. Kos dere masse der nede!!Det er en topp plass. Skikkelig flott. Skal gjerne ned der selv i september=)
Mrs Mamma Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Var der for 3 år siden, ingen mygg da hverfal! Herlig plass! God tur!
Silje&Alexandra Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Jeg var der for 2 år siden snart,ett ok sted. Syns det var litt ubehagelig med de pågående selgerene og noen dårlige resturanter. Men alt i alt ett ok sted=)
Gjest Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Jeg er ikke allergisk, men blir plaget av mygg, og får store myggestikk. Jeg var ikke plaget i Marmaris. Min svigermor bor der. Og de hadde båten sin på Yalanci Bogazy og der var det noen virkelig ekle fluer som stakk. Vi skal antagligvis bo på Magic Life neste gang, og det er der ute. Men der sies det at det ikke er noe. Der vi var, var helt ute ved havna. Og hotellet ligger litt unna der :-)
Ranveig R Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Heeey! Vi skal visst omtrent dit neste helg vi ) Svigers har leilighet deromkring og har aldri snakka om at det er mykje insekt der, men det får eg no sjekke sjølv ganske snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå