Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle sammen for lykkeønskninger på "mens, helgefyll og adopsjon"-inlegget mitt.

.

På fredag var barnevernet på siste besøk før rapporten skrives - og hun ville anbefale godkjenning. Nå har vi tilbakelagt 1/4 av veien og tiden mot å faktisk få et barn. På denne tiden neste år vil vi muligens ha fått vite hvilket barn vi får. :-)

Ellers har det blitt mest mens, og lite "helgefyll" på meg. Det var en rusbrus på fredag - så var jeg helt ute av meg selv.

Også tok jeg tre -ja 3!!!- SLURKER rødvin i går og kjente jeg ble svimmel og fikk vanskeligheter med å fokusere og å konsentrere meg..

Ja, ja, billig i drift etter lang tids avhold...

Men jeg blør fremdeles mye, og har mye vondt i mitt kjære underliv (som herved egentlig ikke har noen funksjon (vel, håper på sex en gang i blandt i alle fall), har regnet ut at jeg kommer til å kaste bort 3 hele år på å ha mensen - TIL INGEN NYTTE!!!!!!!).

Det er mulig vi prøver igjen med ICSI om noen år - hvis lysten på egne barn holder seg sterk... Nå er jeg bare glad for å kunne avslutte dette kapittelet som har holdt på siden 14/4 i fjor.

Jeg synes dette har vært slitsomt, jeg, jenter!!

Også sitter jeg her, med stikkinger under navelen og den sedvanlige hodepinen og lurer på når jeg kommer til å føle meg "normal" igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4729861-takk-skal-dere-ha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ønsker deg lykke til i fremtiden og alt det spennende som kommer til å skje. Urettferdig at noen jenter ikke blir gravide, men så flott at muligheten til å bli mamma alikevel er der. Den jenta eller gutten som kommer til dere er ønsket og velig heldig. Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4729861-takk-skal-dere-ha/#findComment-4729926
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...