Gå til innhold

Takk skal dere ha...


Songbird

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle sammen for lykkeønskninger på "mens, helgefyll og adopsjon"-inlegget mitt.

.

På fredag var barnevernet på siste besøk før rapporten skrives - og hun ville anbefale godkjenning. Nå har vi tilbakelagt 1/4 av veien og tiden mot å faktisk få et barn. På denne tiden neste år vil vi muligens ha fått vite hvilket barn vi får. :-)

 

Ellers har det blitt mest mens, og lite "helgefyll" på meg. Det var en rusbrus på fredag - så var jeg helt ute av meg selv.

Også tok jeg tre -ja 3!!!- SLURKER rødvin i går og kjente jeg ble svimmel og fikk vanskeligheter med å fokusere og å konsentrere meg..

Ja, ja, billig i drift etter lang tids avhold...

 

Men jeg blør fremdeles mye, og har mye vondt i mitt kjære underliv (som herved egentlig ikke har noen funksjon (vel, håper på sex en gang i blandt i alle fall), har regnet ut at jeg kommer til å kaste bort 3 hele år på å ha mensen - TIL INGEN NYTTE!!!!!!!).

 

Det er mulig vi prøver igjen med ICSI om noen år - hvis lysten på egne barn holder seg sterk... Nå er jeg bare glad for å kunne avslutte dette kapittelet som har holdt på siden 14/4 i fjor.

Jeg synes dette har vært slitsomt, jeg, jenter!!

 

Også sitter jeg her, med stikkinger under navelen og den sedvanlige hodepinen og lurer på når jeg kommer til å føle meg "normal" igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ønsker deg lykke til i fremtiden og alt det spennende som kommer til å skje. Urettferdig at noen jenter ikke blir gravide, men så flott at muligheten til å bli mamma alikevel er der. Den jenta eller gutten som kommer til dere er ønsket og velig heldig. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ønsker deg all lykke til:)) Flott at dere er i gang med adopsjonsprosessen, det er som du selv sier- deilig at man da får et barn:))

 

Riktig så god påskee til deg!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Songbird... :))

 

Ønsker deg masse lykke til med adopsjon og alt som skjer frem over... :))

 

Å ha en kjempe fin påske... :)))))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...