Gå til innhold

Vippestol.....?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da vi fikk nr 1 hadde vi ikke vippestol. Lånte en av ei venninne da dattera vår var 2 mnd trur jeg, men brukte den minimalt. Brukte den da hun fikk grøt 1 gang, men greiere å ha henne på fanget... Trur katten vår brukte den mer.... :o) Så jeg skal ikke ha det nå, babyen lå på gulvet i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt. brukte d ganske mye sist. hun satt oppi der mens jeg laget middag og gjorde husarbeid, og den var kjempekjekk å ta m inn på badet så hun kunne sitte oppi den mens jeg dusjet, da så jeg henne hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vippestolen var min aller beste venn så det skal jeg helt klart ha nå også...

det går ikke ann å falle ut av den ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippestol er et must!

 

Men bare den Bjørn Borg sin- baby over , leker og kjempe muligheter til å bevege seg der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått låne brukt av svigerinna mi,og er sikker på at jeg kommer til å bruke den en del. Greit når en skal lage middag,gjøre husarbeid,dusje osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt, men vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke den da, men sikkert greit å ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt vippestol, og skal heller ikke kjøpe. Tror at man har lett for å plassere ungen der hele tida fordi det er så lettvint... Så mister jo babyen bevegelsesmuligheter..

 

Jeg har kjøpt er stort (2x2m) mykt og tykt teppe som skal ligge på gulvet, og der kan den lille ligge å kose seg. Det anbefales jo at små barn ligger mest mulig på magen når de er våkne for å trene nakkemusklene, utfolde seg osv... Og det blir det jo ikke mye av i en vippestol...

 

Nå må jeg jo legge til at jeg er førstagangs og ikke har noe erfaring på dette området, men det er iallefall sånn jegs er på det nå i forkant...

 

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippestol er greit å ha. Brukte den når jeg var i dusjen. Men det er ikke noe du trenger å ta stilling til ennå etter min mening. Ikke nødvendig å ha den før babyen kommer! Så vent å se an behovet ditt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...