Gå til innhold

September: mareritt!! huff


lilleaina# 17.09.06

Anbefalte innlegg

tordag etter middag gikk jeg en tur på en time sammen med søstra mi og hunden. etter det ble jeg veldig rar i magen (18 uker på vei) fredagen gikk den rare følesen over til sterke smerter i magen. fra navlen og ned. kjørte til legevakten og ble sendt videre til nærmeste sentral sykehus. var sikker på at jeg hadde mistet junior.ble et haste ultralyd, jeg fikk verdens beste nyhet. der var det fullt liv og ikke noe galt. det var en lang natt til lørdag. huff. men fikk ikk noe svar på hvorfor ting var så vond eller no sånnt. men så lenge alt er bra så er det godt. håper noen slipper å få den følesen og reddselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ikke så gøy ut, nei. Men det var jo fint at alt sto bra til.

De siste dagene har jeg sjøl også fått vondt i magen når jeg har vært ute og gått. Det har føltes som akutt mageknip, men det har alltid gitt seg etter noen minutter. Den første gangen den skjedde ble jeg veldig engstelig, men etter å ha kjent det flere ganger + at det gir seg etter en kort stund, har fått meg til å slappe av. Går ut i fra at det bare er livmora som strekker på seg, eller noe slikt… Jeg er 17+1.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...