Gå til innhold

Juni: Kjøper dere Tummy Tub eller vanlig vaskebalje...?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Hørt at mange sverger til TT''en - sier at ungen trives max i den + at den er anatomisk bra for barnet. Men den ser jo litt upraktisk ut å bruke...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den ser jo kul ut , men praktisk vet jeg ikke om jeg vil kalle den. Kan tenke seg hvordan det er å få vakset en baby oppi der ?-nei, takk :)

Sverger til vanlig badebalje på stellebordet jeg , og et todelt vaskefat til litt enkle stell ellers .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt vanlig badebalje....Syns det ser litt vanskelig ut å vaske bebisen oppi en tt...Men de ser jo morsomme ut også har jeg hørt at mange har positive erfaringer med dem. Men etter prisen å dømme så tenkte jeg at det nesten hadde vært like greit å brukt ei bøtte:)hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vi fundert på også. Er nummer en for oss, så vi har ingen tidligere erfaring. Men har hørt bra ting om den! Tror kanskje vi prøver den! (Denne tummy tub altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte på Tummy Tub først, men synes jamen ikke det ser så lett ut vaske babyen oppi der... Var og handlet massevis av utstyrt på Fru Lyng i dag (Sandvika), og fikk hjelp av en supersøt ekspeditrise som var med på å overbevise oss om at vanlig plastbalje og mors eller fars arm er det beste :) Så da ble det det på oss da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Kjøpte tummytuben til forrige baby, og synes den er helt genial. Hadde også stellebord, med badekar oppi, men brukte bare tt etter jeg fikk den. Det er ikke upraktisk med tt, heller tvert imot! Den tar liten plass og trenger minimalt med vann, så det blir lett å tømme ut vannet etterpå. Synes ikke det var vanskelig å vaske babyen. Men jeg husker ikke helt hvor gammel babyen var da jeg fikk den, men hun var nok et par måneder. Jeg kommer til å bruke tt denne gang også. Vi har ikke plass til stellebordskommode på badet, men har stor benkeplass, hvor vi legger en stellemadrass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...