Gå til innhold

bekkenløsning og sex...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

fikk bekkenløsning for en uke siden... endelig ferdig med fem måneder med kvalme og oppkast også kommer dette her... Har noen erfaringer når det gjelder sex og bekkenløsning? klarer til tider ikke å reise meg opp eller gå så sex virker helt umulig. Har fire måneder igjen av dette svangerskapet og får litt panikk når jeg tenker på at vi kanskje må leve i sølibat et halvt år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er veldig mye plaget med bekkensmerter og det i seg selv hemmer lysten endel. For vår del fungerer det best med "spoon-position", dvs vi ligger på siden, han bak meg. Litt kjedelig i lengden, men bedre enn ingenting. Har også god erfaring med et langt bad først, da er jeg mjuk, varm og god og tåler litt mer. Men vanlig misjonær er uutholdelig.

Ellers så koser jeg meg mye med først å gi ham munnsex, og han bruker fingrene på meg, og da skal det ikke mange støtene til før han kommer. Jeg orker ikke la ham slikke meg lenger, for jeg har så mye svangerskapsutflod at det renner. Æsj...også jeg som elsker munnsex!

 

Det er forøvrig ikke bare bekkensmerter som er turn-off. Det er innmari vanskelig å holde tankene i sjakk når lillemann i magen sparker som bare det under forspillet. Da sliter jeg! og gir som regel opp. Blir jo så dratt mellom å være mor og elskerinne.

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...