Gå til innhold

bekkenløsning og keisersnitt (samme som bl)


sonic

Anbefalte innlegg

Er i uke 37.

Ser nå dessverre ut til at jeg må ta keisersnitt pga div. plager (ikke bekken) etter forrige fødsel. Syns det er skikkelig dumt, var veldig innstilt på vaginal fødsel!

Har i det siste fått mer og mer bekkenplager. Veldig vodt å gå, og spes om natten er det nesten umulig å snu seg.

 

-Er det sant at etter keisersnitt er det vanskeligere å bli bra av bekkenplagene? At musklene som bidrar til å "stramme opp" igjen er kuttet av osv...?

 

-Syns plagene blir verre og verre for hver dag. Er det mulig å vurdere keisersnitt tidligere enn planlagt av den grunn..? Føler at kroppen bare forfaller i hurtig tempo, og når jeg likevel skal ta keisersnitt, hvorfor ikke "få det gjort" før bekkenet blir helt "ødelagt"...?

Er kjempetakknemlig for svar....!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Hadde også plager med bekkenet mitt da jeg gikk gravid, men har ikke opplevd noe av det etter ks. Virker som smertene ble borte i det babyen var ute. Deilig!

 

Vet ikke om du får ks tidligere fordi du har bekkenplager.. Det blir det sikkert opp til jordmor/lege å vurdere, men du kan jo ytre ønske om det...

 

Lykke til videre!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...