Gå til innhold

Alkohol....


H med en prinsesse+ en i magen

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Trenger litt råd og meninger jeg....

Nå som det går mot påske og fri-dager er det vel ikke bare jeg som liker å ta meg et glass vin... Vi er invitert på fest til onsdag, jeg har ikm til lørdag, vet jo ikke hvordan ting ligger an enda, og dette er 1pp (det er vel for tidlig å teste på onsdag...?) så det frister jo ikke akkurat å gå på fest og helle i seg vin... Er det noen som har noen meninger/erfaringer om dette? Tenker at hvis jeg lar vær å drikke kommer det til å bli snakk, det VET jeg. Kan et par glass vin fordelt på en kveld skade? Bare for syns skyld...? Har IKKE tenkt til å helle i meg en flaske, kun et glass eller to det er snakk om. Kanskje jeg kan finne en vin med lav alkohol-prosent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da gjør jeg nok det. Det kan vel ikke skade, et glass eller to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg sier bare kos deg i påska, det skal jeg! Skal på fest på torsdag til en venninne som har bursdag, og jeg har ikm til tirsdag, neste uke.. Men trur ikke jeg er gravid denne mnd heller, så jeg skal kose meg:) Hadde en fest sånn før jeg fikk min datter også, hun er vellskapt hun, det har ingen ting å si så tidlig i svangerskapet, så jeg sier bare kos deg i påska:) God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for det Lollipop! Da kan jeg ta et glass med god samvittighet! :) Kos deg du også, og God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Det skader overhode ikke :)

Jeg var på fyllefest dagen FØR jeg testet positivt-var jo overbevist om at jeg ikke var gravid..hadde fått negative tester og bestevenninna mi hadde bursdag.. Fikk jo sjokkdårlig samvittighet men forsteret deler ikke blod ol. med deg før i uke 7-8

Det gikk bra med meg og jeg er i min 8 ende uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...