Gå til innhold

Jordnøttolje?


silje10

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på dette? Jeg er 35 uker på vei, og fikk høre at det var på høy tid å begynne å smøre seg med jordnøttolje. Jeg stakk innom apoteket å kjøpte en grønn eske med en brun flaske inni. Problemet er bare at det ikke fulgte med brukerveiledning. Har jeg kjøpt riktig? Jeg tør ikke begynne å smøre meg nedentil med noe jeg ikke vet hva er..... Hvor ofte, og hvor lenge skal jeg smøre meg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva står på eska? Er det weleda sin olje?

 

 

Du smører på mellomkjøttet og rundt åpningen..egentlig alle steder det kan tenkes at du kan revne:)

 

Jeg smører på litt, og så "masserer" jeg litt i tillegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort en del undersøkelser som viser at det KAN ha god effekt, så jeg skal jaffal smøre meg! Jordmora mi var også positiv til dette. Er vel de 3-4 siste ukene, så helt sikkert ikke for sent å begynne. Trenger nok ingen spess brukerveiledning, bare smør utover det meste der nede, morgen&kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men den kan du nok bruke:) Er ikke kjent med merke jeg da..hehe..men så lenge de solgte den med det formålet er det nok greit:)

 

 

Vær obs på en ting..hvis du har sopp, så må du bli ferdig med det før du begynner å smøre..hvis ikke kan det bli verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste verdt et forsøk:) Jeg har lest tidligere at noen reagerer på den sterke lukta. Men denne lukter ingenting.....Håper den gjør susen allikevel:) Når jeg søkte på jordnøttolje i kvasir, fikk jeg opp en rekke matoppskrifter. Er det rett og slett en slags matolje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...