Gå til innhold

Juni: Vognposer


-Petrine-

Anbefalte innlegg

Hvilke vognposer har dere til de små nå som det begynner å bli varmere i været? Johanne sover to ganger ute hver dag, i tillegg er vi mye ute å triller. Så det haster med å finne en.

 

Vi bruker enda voksien, men det begynner å bli litt vel varmt. Har ikke lyst på sommerdynen til voksi, er såå lei trekket på voksiposen.

 

Noen som har erfaring med snugglebuggle eller quinnyposen? Vi har en emmaljunga duo edge og en quinnyvogn.

 

Hva har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du at her bruker jeg voksien enda, bare pakker den ikke så tett rundt barnet enda.....og så bor jeg på vestlandet, og har vestlandsposen til voksi - og den er den posen som har minst ullfyll!

Tenkte kanskje bare å ha ett lammeskinn i bunnen av vognen, og en dyne på toppen eller teppe når voksien skal bort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker fortsatt lammeskinnsposen, men ser at jeg snart må bytte ut. er også veldig usikker på hva jeg skal bytte til? bare dyne? det må jo være litt tidlig enda.. syns det er en vanskelig periode vi går inn i nå, med temperaturen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknte også bare på å ha dyne, men jeg synes det blir så lite lunt i vogna da. Vi bor i Tromsø og her blåser det en del. Og har jeg saueskinnet i bunnen kan jeg jo ikke bruke selene. Johanne er en liten klatremus så det tørr jeg ikke. Får lete videre i jungelen av poser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en snuggelbuggel på barnetrend.no og den kostet under 600,- inkl.porto og den er det lammeskinn i, men er veldig tynn og fin og bruke nå!! jeg er kjempe fornøyd med den og kan anbefales utover nå!! fåes i large og kan fint brukes til de er 3-4 år. Jeg bestilte den på nettet og hadde den 2 dager etter så det gikk veldig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal sy meg en vindtett vår-/høstpose. Fikk oppskrift av ei dame her inne men har ikke somlet meg til å kjøpe stoff enda. Syr den med anorakkstoff ytterst og fleece innerst. Det får bli etter påske. Den som hun har sydd så kjempefin ut - den kan fores med ekstra dyne på vinteren - men det har ikke jeg tenkt til å gjøre siden jeg har voksien. Oppskriften ser også overkommelig ut (noe som definitivt er en fordel...).

 

Jeg har også en dunpose stuet vekk etter førstemann. Var så utrolig fornøyd med den - men vet ikke om jeg tør å ta den frem siden sønnen min (den store) reagerer så fryktelig på dun. Jeg kommer jo bare til å ha den i gangen og sånn - men det er vel ikke verdt risikoen. Sist vi testet dun hostet han blod om natta :-(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pakket bort voksi i dag og la lammeskinnet i vogna, over seg har han dyne og fleceteppe :)

alt for varmt med voksi nå(ihvertfall i dag) hehe, håpe det varer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker vokseiposen ennå, har bare litt mindre klær på henne.

Når det er varnt ute ligger hun kun i boddy, strømpebukse, tynn lue og votter. Det er akkurat passe varnt for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...