Gå til innhold

Lurer på...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er det her at man helst ikke skal ligge på ryggen og sove?Mener jeg har lest det et sted.Er jo umulig å finne behagelige sovestillinger...noen som har noen gode tips?Dette med puter har jeg og prøvd...sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel bare det at man kan bli litt svimmel, men jeg våkner ofte om morgenen med at jeg sover på rygg :)

Farlig er det ikke, men ubehagelig etterhvert som bebisen blir større og ligger på det meste tror jeg :P

 

Det beste er vel å ligge på venstre side, for din egen del. Da får nyrer and all that shit fungert optimalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor sa til meg at det var lurest å ligge på høyre side?ikke vet jeg,selv har jeg lest venstre.hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh? Alltid lest og hørt venstre jeg..... :P Uansett så pleier jeg å sovne på venstre, men våkner som sagt på rygg :D

 

Har nok ikke så mye å si, bebisen har det nok topp uansett og kroppen vår fixer nok seg selv med å snu seg om det skulle være det beste.... tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov på ryggen så lenge det var behagelig, men nå har jeg for stor mage. Våknet opp et par ganger av at jeg ikke fikk puste og holdt på å kaste opp. Sover nå på siden med en liten pute under magen på den siden som føles mest behagelig. Har funnet ut at beste siden er den hvor babyen ligger på "ryggen", noe som har vekslet litt etter hvordan den snur og vender på seg.

Sov godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...