Gå til innhold

Amming og graviditet.


Gjest

Anbefalte innlegg

Er gravid i 7. måned, og ammer enda min yngste sønn på 14 måneder. Synes det er så vanskelig å finne info. om dette. Lurer jo på om dette på noen måte kan være uheldig for babyen i magen, tenker på om ammingen kan føre til at det ufødte barnet ikke får den næringen det skal, samt om dette på noen måte kan sette i gang fødselen før tiden.

Noen der ute som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei, jeg er også i min 7nde måned og ammer fortsatt første tulla...Forhørte meg masse om dette før jeg ble gravid og fikk til svar om at det ikke er farlig i det hele tatt...eneste er at man skal passe ennå mer på å spise riktig og ta vitaminer, men dette for at du selv ikke skal bli slapp...det er egentlig bare deg det gå utover...babyen i magen tar det den skal ha og melka er fremdeles næringsrik.

Noen kan få flere kynnere av amming og det kan være ubehagelig...derimot har det ikke noe med for tidlig fødsel å gjøre. Hvordan har du tenkt å gjøre det ift avvenning? jeg har kommet frem til at jeg skal begi meg utpå tandemamming etter å ha kommet frem til at det er mer positivt enn negativt med det...

Men det er mye fordommer ute og går så det er et tøft valg...

 

Inne på AP forumet (attachment parenting) er det mange som kan mye om dette...anbefaler en titt..ikke for å anbefale andre forum altså, men flott info side...er ingen ihugga AP mamma selv men er enig i mye av tankegangene der

www.ap-norge.com

 

Håper du fikk litt svar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...