Gå til innhold

Hva syns dere?


Liten snupp + liten spire =)

Anbefalte innlegg

Hei. Bare lurer litt på deres tanker rundt vår situasjon. Samboeren og jeg har veldig lyst på barn.. Han er veldig ivrig, men siden jeg har en litt usikker jobb, altså bare ett ås vikariat, så bremser jeg litt. Han har fast jobb. Men så tenker jeg litt det de fleste sier her inne, at det sikkert aldri kommer en tid hvor det passer helt perfekt...

 

Hva tenker dere? Har egentlig veldig lyst til å begynne å prøve snart! Må bare vente på TR!!! (som ikke har vært her på 3 MÅNEDER!!!!!!!)

 

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare spørre- har du også brukt p-plaster eller p-sprøyte i og med at du venter på TR..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! P-plaster! Og jeg er så sinnsykt drittlei av å vente! Har vært hos legen og jeg skal tilbake i slutten av mai, hvis TR ikke har kommet!! Er du i samme situasjon??

 

(samboeren er foresten 24 og jeg 22) til innlgget jeg skrev =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!! Er nok i samme situasjon, ja.. Sluttet med p-plaster i juli, hadde normale sykluser frem til november- etter det ingen TR. I flg gyn skal vi prøve et halv år til før eg evt får Pergotime- lei av å vente jeg også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva sa legen din da?? Trykket ved en feil anonym i sted, hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Oi du slutta med plaster i juli ja, da syns jeg du har vært veldig tålmodig. Jeg sluttet med plaster i desmber og fikk mensen like etter, siden det har jeg ikke sett noe til den! Er så utrolig kjipt å vente sånn.. Jeg tror ikke vi begynner prøvinga før i juli (hvis jeg har fått tilbake TR) men jeg syns det er så frustrerende at syklusen kke er sånn som den skal! Har på en måte lyst til å ha muligheten til å begynne prøvinga!

 

Men skal dere vente et halvt år til før evt. pergotime? Det var lenge! Jeg var hos legen nå i mars og han ba meg komme tilbake i slutten av mai om jeg ikke har fått TR. Han mente at det var ganske normalt å miste mensen for en stund etter bruk av prevensjon.. og at det sikkert ikke var noe galt! Men jeg blir jo gal av å vente! Sjekker jo hele tiden om jeg har fått det!!

 

Har du noen barn fra før? Hvordan er situasjonen din??

Masse lykke til!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...