Gå til innhold

Jeja og Mamma til tulla se hit


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei ingen ting, begynner å bli lei nå, jeg er redd for at hun kommer til å bli for stor for meg. så jeg skal spørre legen min om jeg kan sette i gang, du da har det skjedd noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Har vært hos jm i dag. Alt var fint med bebisen.

Hun kjente etter om jeg var moden. Hun sa jeg ikke hadde åpning, men var veldig bløt og d var visst et godt tegn.

hun sa hun hadde stippet meg halvveis og d gjorde ganske så vondt.......

Tipper jeja er så heldig at hun er mamma nå, siden vi ikke har hørt fra henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jm i dag jeg å, babyen har det bra, så jeg får se om hun kommer i løpet av neste frdag, eller blir jeg satt igang:) Men det er bra at alt er bra med deg og magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Lure litt på om d e slimproppen som har gått. I går kom d masse slimklumper (sorry detaljer...), men ble litt usikker om d var proppen eller noe annet, siden d ik var så mye. I dag er d kommet litt til, så håper sterkt på at det er den. Men det var ikke noe blod i, og det synes jeg alle sier at d er i slimproppen.....?

Håper d starter i natt. Skal på sykehuset i morgen for vurdering av igangsetting...så nå er sekken pakket...

Tipper Jeja har født siden vi ikke har hørt fra henne....

 

alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være slimproppen, jeg snakka med jm og hun spurte meg om jeg hadde mye utfod, så svarte jeg ja, så sa hun at det er positivt for det er bra at man er våt der nede,(sorry for språket)så det kan jo være det som er med deg å. Ja hun har sikkert født;) Ja med meg går det bra med;) men hvorfor kan du bli satt igang nå, jeg må vente til neste fredag jeg:( Men håper at det går bra med deg å magen da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Fordi min samboer er under utredning for tilbakefall av kreft, og da er det veldig slitsomt psykisk for oss å i tillegg gå å vente på en fødsel. Hvis bebisen kommer nå, så har vi mere å forholde oss til......

Hvor gammel er du? Velger å undertegne med anonym denne gangen, men du vet jo hvem jeg er....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det er jo ikke morro:( jeg er 20 år og du? Jeg håper alt går bra da. Jeg skulle ønske selv å fått igang dette, det er jo ikke mere plass her. off off

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

Nå er jeg akkurat kommet fra sykehuset etter diverse prøver.... Har faktisk 2 cm åpning uten at jeg har hatt noe smerter, derfor tror de at fødselen snart vil sette igang av seg selv. Vi valgte derfor å ikke igangsette fødselen, da d er mye større risiko for tang, vakum, ks og andre komplikasjoner. Hvis jeg ikke har født innen fredags morgen, har jeg ny time da. Så jeg blir iallefall mamma om ikke mange dagene :)

Er d noe nytt med deg? Kansje du også har fått åpning og er moden uten at du har merket d?

Er 24 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det er jo bra det da at du nermer deg:) jeg har hatt litt vondt men det ser ikke ut som hun har tenkt seg ut, ja jeg håper at jeg har åpning:) Du får håpe at hun kommer nå snart da:) klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia:)

 

Har d skjedd noe mere med deg? Leste under et annet innlegg du hadde skrevet, at du hadde begynt å få rier.....

Har du d enda? Jeg hadde litt smerter i går, men d gav seg etter bare en halv time og nå kjenner jeg ingenting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vondt ennå, så jeg lurer på om det er igang, men jeg tviler på det, men jeg håper at hun vil ut nå. Men jeg sier i fra vist det gir seg eller om hun kommer;). Åååå så synd håper det begynner igjen for deg;) så vi kan ha vondt sammen;) Men si i fra vist det begynner hos deg da;) klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har d skjedd noe mer? Du må holle meg oppdatert!

Her skjer d lite. har litt vondt, men tror bare d er fordi bebisen beveger seg.....

Er så spent på deg....

Lykke til!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå jeg blir så frustrert. Jeg hadde 10 min mellom riene i sta. men nå har det gitt seg:( nå føler det som jeg bare har mesen smerter:( Jeg vil ha smerter NÅ. Når skal vi føde da? Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig at d har gitt seg.....

Lurer på hvordan riene føles ut...? Jeg har ikke hatt noen enda. Husk at hvis d skjer noe på natten, så må du se etter meg her inne i tilfelle jeg er i samme situasjon. Så får vi tiden til å gå med å prate med hverandre til vi må dra på sykehuset.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du msn? for vist du har det så er min [email protected]. så er det litt lettere å snakke:) men vi får krysse fingrene på at det skjer noe snart da:) ps rier er vonde:) men du overlever:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...