Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har syklus-krøll etter p-plasterbruk, og jeg har derfor flere eggcyster, ingen EL og fortykket livmorslimhinne. Har prøvd i 9 mnd uten å bli gravid, og gyn. som jeg var hos for litt siden sa jeg vi fikk prøve et halvt år til. Hadde det ikke skjedd noe da fikk vi vurdere Pergotime.

 

Er så utrolig utålmodig, det at jeg ikke har mens og dermed fortykket livmorslimhinne gjør det nok vanskelig å bli gravid selv om jeg skulle ha EL. Kan jeg bytte gyn. og bare få sendt papirene over fra han jeg har brukt, tror dere?? Eller må jeg da henvises på nytt fra fastlege?? Tenker kanskje at en annen gyn. vil gi meg Pergotime nå, eller ihvertfall Primolut slik at jeg fikk en ordelig mens- iflg min gyn. hadde ikke det noe for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje jeg ville prøvd meg hos en annen gyn og latet og spurt han/henne hva som er lurt og ikke nevne det første gyn-besøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt kluss i ordene ser jeg...

 

Tror kanskje jeg ville prøvd meg hos en annen gyn og spurt han/henne hva som er lurt og ikke nevne det første gyn-besøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi er i nøyaktig samme situasjon. Sluttet på p-plaster for 9 mnd siden. Ingen menstruasjon, cyster og fortykket livmorslimhinne her også.. Mistenker gyn PCO hos deg eller er det "bare" ettervirkninger av p-plasteret? Min gyn mistenker PCO hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg venter fremdeles på svar på noen av prøvene. Men ett av prøvesvarene som er komt, kan visst gi mistanke om PCO. Tror det var forhøyet LH... Men det merkelige er at jeg absolutt ikke passer inn i mange av de typiske PCO-kjennetegnene som overvekt, mye hårvekst etc.. Jeg venter derfor i spenning og håper at gyn tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...