Gå til innhold

cec26.. kan du se på dette???


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

hei igjen.

 

Nå handler det ikke om graviditet, føler jeg har mast nok om dette nå..

 

Jeg lurer kun på hva du ser om meg som person?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:) selvfølgelig kan jeg det... men kunne jeg fått fødselsdato av deg igjen..:? husker ikke den fra sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, selvfølgelig. 19.05.82

 

visste jeg skulle ha skrevet den ned.. beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, du trenger ikke å skrive det, du er lett å lese..:)

 

Du er en solid og trofast person, men du er reservert og forsiktig og jeg tror du trives aller best samme men dine nærmeste..du bærer kanskje et lite perg av pessimisme over deg? Det er lurt av deg å ikke bekymre deg før ting er gjort, får når alt kommer til alt så vil du greie deg veldig bra her i livet:) Jeg føler at du er flink med penger...og jeg føler at du har lederegneskaper i deg...

 

Føler ogaå at du og samboeren din har et godt og sterkt forhold sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj.. her var det mye riktig, noe galt, men mest riktig..

 

Du har helt rett i mye av det du skriver om meg. Jeg er ganske negativ til alt, og tror ikke at det løser seg... Men det er bra du skriver at jeg ikke trenger å bekymre meg for alt, da kan det hende at jeg ser lysere på livet etterhvert :) (ikke at jeg ser mørkt på det nå altså)

 

Jeg er veeeeldig dårlig med penger, kanskje du føler at jeg er flink til å bruke penger.. hehe.. det er jeg nemlig..

 

Jeg er ikke så veldig reservart, ern ganske utadvent av meg, men allikevel er jeg forsiktig. så der har du rett. jeg er trofast ja. Men hva mener du med solid??

 

jeg og min samboer har et utrolig sterkt og bra forhold, du ser rett i det.

 

jeg jobber også som leder i min jobb, og føler at det går ganske bra.

 

Ganske imponerende. Bra jeg er så lett å lese, jeg er kanskje som en åpen bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:) det jeg mener med solid er at du er ordentlig, det ikke mye tull med deg... :) .. jeg er også drit flink til å bruke penger.. alt får flink..hihi.. men jeg klarer alltid å betale de regningene jeg må og har mat i huset osv.. og sånn føler jeg du også er...:)

Ja, du er lett å lese.. du er kjempe åpen og jeg tror du har en sterk intuisjon.. enda du kanskje ikkevet om det selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg klarer å betale regninger ja. Og har alltid mat i huset, men utenom det er jeg veldig glad i å shoppe.. Så du har rett i det :)hehe.. Men nå skal jeg spare penger til noe som er veldig viktig for meg, og det kommer jeg nok til å klare. Er veldig sta.. (tyr)

 

Ja, jeg er ganske ordentlig og seriøs. Det har du helt rett i, men jeg er også litt "tullete" av og til, vet ikke om du ser det? men jeg tar jobben min svært seriøst i allefall, og tror nok jeg gir et godt inntrykk av meg selv.

 

Er grunnen til at jeg er lett å lese at jeg tror veldig på dette? Jeg føler jeg har ingen problemer med å åpne meg opp, og gi av meg selv..

 

Synes du var så flink jeg, kunne du tenkt deg å spå min kjære samboer??

 

han er født 12.08.81.. (jeg vet ikke om han er like lett å lese, for han er kanskje litt skeptisk til dere som ser.. men jeg er nysgjerrig på hva du ser allikevel)

 

moro det du skriver helt til slutt.. jeg vet det nok ikke selv nei.. i såfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan være gasnke full av f.... til tider..hihi... mye humor..:)

 

Jeg kan se på samboeren din i morgen.. Ihvertfall prøve...:)

Hvis du faller ned så får du dytte litt på meg da.. ellers så er det lett å glemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det har du rett i.. Mye humor kan det være ja, til tider blir det litt for mye av det gode sier sambo :)

 

jeg dytter denne opp i morgen en gang etter jobb jeg.

Håper du finner noe ut av han.

 

Stor klem, og takk for at du tar deg tid til dette. Synes det er så moro å lese når du ser så mye av meg.. (håper fortsatt at du tar feil i forhold til graviditeten, men det skjønner du nok :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Ja, da har jeg sett litt på samboeren din... så får vi se her....:)

 

Det er som er litt morsomt med dere begge er at jeg føler ar dere er ledertyper begge to.. hihi.. dere kan være ganske sta til tider.. får dere er ganske like der...Han er kjempe søt mot deg føler jeg.. han tar sikkelig vare på deg..jeg tror også familien hans betyr mye får han, ihvertfall enkelt personer.. Han virker som en utrolig stabil person som man kan stole på..føler han er godt likt av vennene sine.. han er ofte midtpunktet tror jeg.. kan han også til tider være litt hissig? hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er kanskje den minst hissige fyren jeg vet om.. Han er alltid blid og snill, men ellers så har du mye rett i dine beskrivelser. Han er gjennomført god. Og han kan nok også være en ledertype. Han passer alltid på meg, og er nesten for god og snill til tider :)

Du har helt rett i at familien hans betyr masse. Han mistet søsteren sin for noen år siden, og de hadde et veldig fint forhold. Etter den triste hendelsen tror jeg han har blitt mer knyttet til familien sin.

Han er veldig stabil og godt likt ja, det er riktig.

Tror ikke han er midtpunktet, han kan være ganske sjenert av og til. Men ikke mot vennene sine da, men tror nok noen av de er litt mer midtpunkt enn han..

 

men du har sett masse riktig da, var kanskje litt i tvil om du klarte å se noe når det gjelder han. Han tror nemlig ikke på dette, og vil det da være vanskeligere å lese han??

 

ellers så har jeg et lite spm til, ser du noe jobb for sambo snart? han er ferdig utdannet siv.ing juni,og har ikke hatt noe lykke i jobbsammenheng ennå... Vi håper begge at han snart får seg en jobb :)

 

ellers så sier jeg tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er som du sier litt vanskelig å lese han igjennom deg når han ikke er så veldig åpen...:) men jeg fikk så tydelig opp at han kunne bli fort sinna.. så det var jo litt gøy når det IKKE stemmer..mmmm.. jaja.. hihi...

 

Jeg ser jobb på han.. men det ligger nok litt frem i tid.. med jeg føler det skjer noe iløpet av dette året.. han vil få en jobb der han trives.. og igjen så vil han gjøre det bra, han vil bli godt likt... han er enkel å like:) tror også han vil få noe mere ansvar der etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...