Gå til innhold

Ei ønsketenkning...


Gulan, gullet og gullklumpen

Anbefalte innlegg

Nei nu skjønne æ ingenting... e på dag 36 i syklusen min og ingen TR. Har aldri gått så langt over tida og har en masse symptoma...trur æ:) Det begynte med litt brunaktig blødning over to daga ca på dag 21. Trodde det var mensen som kom, men det slutta like brått som det var kommet. Fikk omtrent samtidig fryktelig kløe på mage, overkropp og rygg som nå har blitt til utslett. Leste et sted at enkelte kan reagere på hormonene som produseres i begynnelsen av et svangerskap? vet ikke om det stemmer. De siste dagene har jeg innimellom fått anfall med kraftige smerter i magen, nesten som rier. Kraftigere enn de mens smertene som jeg pleier å ha. Kjenner i dag at det ene brystet mitt har blitt litt ømt. Ellers er jeg bare slapp og trøtt, voldsom hodepine og tørre såre øyne som sikkert ikke har noe med min foreløpige innbilte graviditet å gjøre. Har testa til sammen 6 ganger etter at jeg begynte å få mistanke...litt tåpelig, men blir litt paranoid i tankegangen etterhvert: -NÅ har jeg sikkert nok hormoner!!!--- Jaja...ønsk meg lykke til, har prøvd siden januar-05, etter at jeg sluttet på P-sprøyte. Skal uansett vente litt til med å teste for å unngå enda en skuffelse.

Et lite hjertesukk fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.. dette hørtes ikke særlig morsomt ut nei, Gulan... du får nok smøre deg med tålmodighet og vente et par dager før du tester igjen.. dessverre.. kan ikke gi deg andre råd...

 

Men du skal vite vi er mange som er i samme båt, og håper det er en trøst.. vi her inne stiller alltid opp og hører på hjelpesløse rop, jakt etter symptomer og innbilte svangerskap. Ingen som skal si at vi ikke er optimister;-)

 

ønsker deg bare lykke til og håper at du er gravid.. og at du er en av de som produsrer HCG sent i svangerskapet...det ER mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...