Gå til innhold

Jeg vil inn her, men mannen vil vente.


bønna

Anbefalte innlegg

"snikleste" litt her jeg, ser ut som om det er en masse koselige damer her. Så jeg gleder meg til jeg også kan komme hit som prøver!

 

Vi har en sønn på 10 måneder nå, som er bare så søt. Sambo kan ikke tenke seg å prøve før om et år, men DA kommer jeg inn hit.

Han er jo fornuftig og, da, er slitsomt med to tette. Er 70 modell så håper at jeg har noen år på meg.

 

Til jeg kommer så har sikkert alle dere forsvunnet, over på gravid-sidene.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan Bønna

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg jobbet litt for å overtale han samboeren din til å begynne å prøve igjen. Du vet fruktbarheten synker ganske rask i alderen vår, og tar det litt tid å bli gravid, kan det bli litt lengre opphold en det som er ønskelig. Jeg har selv to ganske tette, og er kjempefornøyd med det, de har så utrolig mye glede av hverandre. Jeg prøver nå på 3 barnet og det er ikke like lett som de andre to. Er 70 modell jeg også.

 

Bare et lite innspill fra meg!

 

gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes som gyda at du burde få overtalt mannen din og komme igang! Mange her inne har nok opplevd at nr 2, 3,4.... har tatt mye lenger tid enn forventet! Forklar han dette, menn er ikke alltid så informerte som oss.

Jeg fikk 3 barn på under 3 år, og de har hengt sammen i tykt og tynt helt fra de var babyer. Sånn i tilfelle det går kjapt, så ser jeg ingen ulemper med det!

Med det tempoet jeg har nå, så er nok jeg her frem til jul i hvertfall.......

i tilfelle det drøyer for deg!

Du kan jo være her i en sånn vente-på-å prøve-periode også siden vi er så hyggelige!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bønna. .

sett igang med prøvinga! du har ingen tid å miste og du blir jo ikke yngre heller. .jeg har en jente på 7 år og ville gjerne ha en til NÅ, men d har vist seg å være VELDIG vanskelig. jeg er 68 modell så jeg føler vel at tiden er knapp. .så stå på,bønna. .

kanhende hvis du venter så angrer du. .

LYKKE TIL MED HOPPINGEN I HALMEN. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bönna,

Jeg er enig med våre söstre her: ikke vent for lenge med prövingen. Det kan jo ta tid fra dere beslutter å pröve til spiren sitter. Jeg tror også du har tid og år på deg, men, som sagt, ikke vent for lenge! Mange mange lykke til! Kom snart tilbake hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bønna :)

Som alle de flotte damene sier-dette er ingenting å vente med:)

Jeg er også 70 modell,og det ser ut til å ta tid hos meg..Velkommen hit når du får mannen overtalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige innlegg, dere! Jeg virrer veldig mye i tankene, og bringer det opp hjemme fra tid til annen. Det første jeg må gjøre er å få sambo til å bli enig i å ta ut spiralen, han ville først ta ut spiralen om et år fra nå. Må prøve å forhandle det ned til et halvt år, ihvertfall.

Tror at vi kunne takla 2 tette da, på gode dager, når sønnen sover som han skal og bare er blid.

Og til deg med tre tette, jeg tar virkelig av hatten for deg!

Takk for lykkønskninger og det samme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bønna! Først vil jeg si at jeg tok ut spiralen vinteren 97, (31 år) nr tre kom da så raskt som i 02, (36 år). Det er viktig å forklare dette for din mann at jo eldre du som kvinne blir til lengre tid, etter all sannsynlighet, tar det å bli gravid.

 

Jeg hadde også dette problemet at jeg ville, men ikke han. Jeg har hatt det så tøft mht dette, hadde en sa i aug 05. Men etter mye om og men og gråt og tenners gnidsel( må innrømme at jeg har grått mye for at han skulle forstå min fortvilelse) er han nå med på å få nr 4.

 

Lykke til med prøvinga. Husk at det bare er en liten periode at det blir slitsomt med to tette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...