krisaa Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 vår familie på fem skal til wales til høsten. Vil gjerne ha noen annbefalinger!!! Spesielt m tanke på overnatting. Har tenkt å bo en del på B&B
mandapus Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Wales er helt fantastisk. Min far er derfra, så jeg har brukt mye tid der som barn. B&B er gøyalt og ikke dyrt, Puber har ofte rom i overetasjen der man kan bo, og det er sjelden/aldri man hører støy fra baren, eller annet når man bor der. Her kan du finne masse steder å bo: http://www.walestouristsonline.co.uk/bed_and_breakfast.htm Cardiff er en knallbra by (etter min menin mye bedre enn London, både for shopping og byvandring, og generelt.). Her har man f.eks Techniquest for barna, som også voksne kanskje syns er gøy. Det er en stor hall der man utfører "eksperimenter" som f.eks Bluescreen (man kan se seg selv på tv, og få deler av kroppen til å forsvinne..), masse med lys, lys, vann og såpebobler. Utrolig underholdene. Vet ikke hvor gamle barna dine er, men det er iallefall en bra plass. Ellers er det helt topp å reise rundt til de forskjellige slottene og borgene som finnes. Noen av dem er det best å kjøre til, men enkelte kan man også f.eks ta tog eller buss til. Jeg er utrolig glad i det landet, og reiser dit å ofte jeg kan Kontakt meg på [email protected] (f.eks msn?) hvis du lurer på noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå