Gå til innhold

noen alene mødre som har


har nå to prinser :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søk i Husbanken! Som alenemor stiller du sterkere der. Men de har lang behandlingstid, så det lønner seg ikke å vente! Jeg skal også søke nå, og jeg har hverken kausjonist eller innskudd av særlig størrelse. Men har hørt om flere som har fått 100% finansiering der, så jeg krysser fingerne. For oss begge ;)

Lenke til kommentar

Hei Hei!

Jeg kjøpte meg hus tidligere denne uka.

Ska ha barn i Juli, har fast jobb, stødige kontoer og BSU sparing, og jeg hadde ingen problemer med å få huslån. (Nå skal det da også nevnes at jeg kjøpte et hus på en plass hvor man kan få et godt hus for 600.000-700.000 kr da.. Blir vel litt verre om man søker huslån på 1.5 mill-2mill i byen..)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

hey, eg må desverre sei at eg fikk avslag når eg søkte gjennom husbanken, eg søkte på 810000 tro eg det va.. men eg fikk ikke noe særlig forklaring på koffer eg ikke fikk det. men eg har snakket me ei vennine (ei som har ikke barn) hu har jo jobb på rimi, og eg får egenltig mer penger enn henne, og hu fikk avslag første gangen, men itte det så søkte hu igjen, fant noe som va litt billigere, men fikk det godkjent til slutt. så nå har eg tenkte og søke igjen, til noe under 800,000. men det dere må huske er at uansett kas salgsoppgave dere ha me, så må du regne me at den leilighet/hus dere vil ha, så får dere der sikkert ikke siden det går så lang tid.. Men det eg vet at dei ser itte er at du får det godkjent kun om dei syns at det passe.. altså boligen passe til dere. så håpe at alt går bra for dere og lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...