Gå til innhold

-40 kg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det hadde vært noe det. drømme drømme. Er på vei nedover da. -8kg siden jul. Er fornøyd med det. men 40 til. det er mye det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du har greid å gå ned 8kg!

Det ønsker jeg å greie også!

men jeg vet det blir vanskelig, må helst ned 25kg, men det kan jeg bare drømme om. I forhold til høyden min så skal jeg visst veie noen og 60 kg, men greier jeg 10-15kg og kommer under 80 så blir jeg kjempe gla'!

Stå på, du har viljestyrken!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ned mer enn det jeg, men er på god vei. prøver å sette meg delmål i stedet og det gjør det faktisk mye greiere. prøver å ikke fokusere så mye på antall kg men ser mer å antall cm. det er MYE mer oppløftende selv om jeg har gått ned en del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vet du,at det klarer du kjempe fint:) Jeg har gått ned 30 kg og har 10 igjen. Jeg delte opp 5 og 5 kg. Ellers var det jo UENDELIG langt fram til mål. Jeg har kost meg masse underveis. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert kg teller spør deu meg! :o)

Å ikke fortvil om du går opp 2 kg, det er jo ikke et nederlag, bare en hump på veien ;o) Synes du har vært KJEMPE FLINK som har gått ned 8 kg jeg!! Hdde jeg vært 8 kg lettere så hadde jeg veid 85 kg!! OI, Det hadde vært no det! Hehe :o)

Men stresser ikke no serlig med vekta jeg da, spiser sunt! Men er vel heller mengden jeg burde fikse på, hehe! Jelper ikke å spise sunt om en spiser hele tiden liksom :oP

 

Men nå er det påske! Kos dere med de så nurkene deres og unn dere litt gått! Jeg prøver å begrense snopet til 1-2 håndfull pr dag, synes det går grit nå i påsken :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har gått ned så mye!!

 

Jeg "raste" ned i vekt etter fødselen, men så stoppa det og nå har nåla begynt å krype oppover igjen.......

Tenkte jeg skulle belønne meg selv og legge vekk en hundrings for hver kilo jeg går ned. Om et år kan jeg ta alle pengene og shoppe klær for!

Da bør det være 3000 kroner minst :-)

 

Er godt med alle dere her inne :-) Er fort gjort å miste inspirasjonen, men dere er gode rollemodeller å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...