Gå til innhold

Hei her er jeg........


Gjest

Anbefalte innlegg

PRESENTASJON:

 

Gift, og fikk mitt første barn i desember.

 

Er 170 cm

103 kg....

 

Var 90 når jeg ble gravid, var 102 når jeg fødte.

Var 93 når jeg kom hjem fra sykehuset.

 

Babyen fikk kraftig kolikk, så jeg har støstespist meg opp til 103 kg.

 

JEG VEIER MER I DAG ENN DA JEG FØDTE...........

 

Grøss......

 

I skrivende stund sitter jeg her og trykker i meg chees dodels, pepsimax, og påskemarsipan.

 

For i morra, i morra starter jeg slankinga,

Fint å finne denna sia her, her kan vi sikkert finne gode råd og støtte.

 

Jeg satser i første omgang på sunn normal kost og motjon.....

 

Håper alle får en fin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god påske til deg også. husk å unne deg litt godt innimellom så du slipper de helt store krisene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grå...

 

Vel, jeg har lllang erfaring med slanking.

Har jo slanka meg opp til over hundre kilo jo....usj.

 

Men kjenner meg selv godt nok til å vite at litt må jeg unne meg.

 

Hvis ikke får jeg en kjempesprekk, og den pleier vare noen uker.

 

Så jo da, jeg skal kose meg i påska, men bare LITT.

 

Hei då....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er jeg og... mitt barn er ti mnd , men jeg sliter fremdeles med vekta, motivasjon, og alt. hadde 4 mnd med kolikk... sukk... jeg er ikke veldig flink i matveien heller. klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjukkebollefeita! Kult navn , hehe :o)

 

Jeg også har vært i samme situasjon som deg, med mitt 3. barn. Veide 98 når jeg ble gravid. (pleide å veie 90, men spiste som en hest!) Så veide jeg 102 når jeg fødte og 94 når jeg kom hjem. Stappet i meg en masse!!! Gikk opp til 98 igjen... Men med en gang jeg stoppet å stappe i meg så gikk jeg ned til 90 igjen :o) Tok vel en mnd eller no, å da spiste jeg normal og passet saltet.

Nå er jeg i en spise periode igjen og veier 93. Men det går over når jeg slutter å overspise og stappe i meg snop. Men det er jo påske og jeg vil kose meg med barna og go mat :o)

 

Kos dere alle sammen!

Vi er flotte frodige damer alle sammen! :o)

STÅ PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Syns det var 'godt' å høre at andre har det likt som meg(misforstå meg rett). Sliter med tvangs- og trøstespising i perioder. Fødte for nesten 4uker, mitt andre barn og føler et sånt press på meg, at 'alle' forventer at jeg skal rase ned i vekt. Veide 99,3kg 2 1/2 uke før jeg fødte, veide sikkert 101-102 da jeg fødte og 91,3 da jeg veide meg 13dager etter fødsel. Nå tør jeg ikke veie meg for jeg har hatt litt fødselsdeprisjon og har bare sovet og spist... uff, blir værre jo mer jeg tenker på det.

 

Men nå har jeg begynt å fylle en 0,6l imsdalflaske med vann og skal drikke helst 5 hver dag. Det hjelper meg. Har ikke hatt lyst på søtt i dag i det hele tatt. Det tar vel litt tid å venne kroppen av med søtspisingen. Uansett så har jeg bestemt meg for å kose meg i påsken, men med måte, og så begynner slitet igjen...

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...