Gå til innhold

Forvirret


mulrooney

Anbefalte innlegg

Hei...Jeg er førstegangsfødene,og ønsker veldigt å få planlagt keisersnitt.Min mor har født 3 syke barn som døde etter et par dager...grunnet alt dette har jeg utviklet en angst for fødsel generelt...

tror dere dette er en god grunn nok?

 

Er så redd for å ikke bli tatt på alvor..

Hvem og når er det jeg skal spørre om dette isåfall.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du må bli tatt på alvor!

Jeg aner ikke når du har termin,

men jeg ville snakket med legen din eller noen på det sykehuset du skal føde så fort som mulig, så du kan få avklart dette og slippe å gå

og tenke på det mer.

Jeg vet ingenting om prosedyrer og rutiner for å få keisersnitt, men mener å ha hørt/lest at en veldig angst for å føde kan være nok i seg selv.

 

Ønsker deg lykke til:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ville tatt en prat med jordmoren min/fastlegen, og forklart situasjonen. Det er litt variasjon fra sykehus til sykehus hvor lett man får ks, men i utgangspunktet kan de ikke nekte deg om du krever det.

 

Jeg har selv fødselsangst, en av grunnene til det er at mammaen min har hatt vanskelige fødsler og jeg fikk innvilget ks pga dette. Vanskelige fødsler er jo noe som kan gå i arv etc..

 

Anbefaler deg derfor å ta det opp så snart som mulig. Tror du blir tatt på alvor om du forklarer dem hvordan du virkelig føler det inni deg, på en seriøs måte!

 

Masse lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...