Gå til innhold

spørsmål om pergotime!


vimsa .-) på overtid

Anbefalte innlegg

har gått på min første enkle pergotime kur. Og venter nå på mens (eller helst positiv gravi-test), det jeg lurer fælt på er hvordan jeg kan vite med sikkerhet at jeg ikke evnt er gravid før jeg evnt begynner med provera for å få igang mens (har pco, og veldig sjelden mens) jeg vil jo ikke ta noen hormontilskudd som evnt kan skade evnt barn i magen min... Her ble det mye "evnt ditt og evnt datt", men jeg aner jo ikke om jeg er eller ikke er gravid. Idag hadde jeg slimete utflod (om enn ikke fullt så seigt som jeg trodde el slim skulle være) kan det være at El har kommet først nå? 28 dager etter oppstart av kuren? Skulle vel heller hatt mens omtrent nå? syns dette er vanskelig jeg..

setter meget stor pris på svar, har lett o lett etter noe om dette med søk på pergotime osv... uten hell...

Please... svar meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les godt pakningsvedlegget til Pergoen, jeg mener det står at du kan få EL flere ganger med de medisinene. Uansett, for å vite helt sikkert at du ikke er gravid må du ta test, urin eller blod. Blir du satt på de provera før legen er sikker på at du ikke er gravid da?

Ellers kan jeg si at de fleste får økt utflod når de er gravide, ellers er det typisk med ømme bryster. Pms-symptomer hadde jeg. Jeg hadde også skikkelige menssmerter begge gangene jeg ble gravid, brukte bind fordi jeg var sikker på at tanten kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...