Gå til innhold

Til Dabbå :)


Vi har to søte småfolk...:)

Anbefalte innlegg

Jeg er litt frustrert nå over at jeg ikke har mobil.nr ditt slik at jeg kan nå deg....HÅPER (krysser fingre) for at du leser dette i dag...

 

Dagmammaen vår ringte nettopp og sa at hele helga deres hadde vært en uendelig lang influensa-syke... :( (noen som har blitt smitta av oss eller?????????? NEHEIJE...;) )

Hun håpte hun var i form til i morgen, men hvis hun ikke er det, så må jeg ta med min sønn på kafe...Håper at det er greit for deg!!!!!!!! Han har sin soveperiode fra ca kl 12, men vi rekker iallefall en liten kopp te/kaffe...fra 11 -12 :)

 

Hvis dagmamma er i fin form igjen, så leverer jeg ham som vanlig!!

 

Håper du leser dette i dag...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS:

Jeg skal sjekke denne siden for svar ganske ofte i dag! :) Pleier vel ikke å være i seng før vi ser snurten av ny dag i horisonten...så det er noen timer til...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden!:-) Hadde det kjempekoselig i dag. Hvordan gikk det forresten med bilen? At folk kan være så sleipe.... godt at det finnes noen som passer på.

 

Jeg er sååå haappy!! Etter at vi hadde vært på kafe, ringte jeg til søsteren min (frisør) og hun hadde tid!! Yeeeeeesss! Sitter her med nyklippet hår og føler meg mye freshere. Mer skulle det ikke til. Anbefales.

 

Ha en fortsatt fin uke!!!

 

We snakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra nick!! :)

 

Kjempehyggelig å møte deg, gleder meg til bim-treff etter påske.

 

Frisør hørtes IKKE feil ut!!!!!!!!! Du er jo superheldig osm har en søster som er frisør da...det koster jo flesk å ta turen til frisøren...

Hvis dagmamma er frisk igjen i morgen så skal jeg også ta meg en tur dit. Det er et must!!

 

Vi fikk fatt i ham som kjørte på oss, og han la seg for så vidt langflat han. Han regnet ikke med at skaden var så stor, derfor hadde han bare kjørt.(!!) Vi svarte ham at det ikke er sikkert at skaden er stor, men at det er prisippet som teller: ALLTID GI BESKJED om du kjører på noen.

 

Dro opp til Bil og Maskin...og jada...skaden ble taksert til 5000 kr den. For en idiot! Som om vi bare skulle betalt den ut av egen lomme. Det verste var at han som kjørte på oss hadde sønnen sin med, samt at han virket særdeles oppegående selv...folk slutter aldri å forundre meg!

 

Nå skal jeg legge meg, er rett og slett SKAMTRØTT. Trenger søvn.... :)

 

Jeg blir så irritert på slike ting at jeg får grå hår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg blir så irritert på slike folk som bare stikker etter påkjørsel og ikke gir beskjed,..ikke av trøtte folk... ;) Sto litt feil den siste setningen der......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu

 

Sovet godt? Jeg er tilbake på gammelt sovemønster (håper jeg) Våknet ca 09.00 og ble liggende til ca 10.30. Og jeg nyter det alt jeg kan, mens jeg kan....

 

Han regnet ikke med at skaden var så stor, derfor hadde han bare kjørt!!!!!!!?????? Hvor inni granskauen ##¤¤"!"#¤%%&&& teit går det an å bli?! Var vel det beste han kunne komme på..... Kunne vel ikke akkurat si : Nei jeg trodde at ingen så meg, så jeg bare kjørte jeg. Her kommer Gravidzilla fram :-) Blir så til de grader provosert av teite folk....

 

Sitter her og gruer meg litt. Vi skal i begravelse om noen timer. Far til en kompis av sambo er død.. Kjempetrist :-( Og jeg bare vet at jeg kommer til å stortute... Hormoner i laange baner her i gården. Sukk ikke noe å gjøre med det, får stoppe på Rimi og kjøpe en hel haug med Kleenex.

 

Hvordan er det med minsten? Er han bedre i formen i dag? Det var en skjønn liten krabat du hadde:-)

 

Oki vi snakkes

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enormt bra..da er jeg på nett igjen...etter lang tid fravær.

Var du op treff rett etter påske? Jeg hadde en mann som måtte jobbe overtid akkurat den dagen, så jeg kunne dessverre ikke komme. Ble så lei meg for det, for jeg hadde gleda meg slik.

 

Hvordan er det med deg da? Er du i form? Ble bekkenet bedre av å ta det sinnsykt med ro? Håper det!! Jeg har kjent det litt i bekkenet selv etter jeg har gått tur etc, så jeg kan bare tenke meg hvordan dere med bekkenløsning har det!! ALL sympati!!

 

Vi er endelig i form igjen her i huset - men...etter å ha vært frisk i årevis, så har jeg etter min kraftige influensa også pådratt meg en lei forkjølelse. Er helt tett i hodet. Har prøvd å unngå Otrivinen, men i dag MÅTTE jeg gi tapt. Jaja, så lenge en tar det i terapeutiske doser så er det ok!!! Får trøste meg med det"!

 

Nei, nå må jeg opp å pleie halsbrannen...:( Og muligens ha meg en liten matbit. Jeg blir så sulten av å gå gravid...HAHAHAHA

 

Ses kanskje snart?

Ås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!!!

 

Der var du igjen:-) Begynte å lure på hvor du hadde blitt av. Nei, jeg fikk ikke kommet meg på treff den kvelden. Full fres med oppussing og arbfolk. Vi nærmer oss ferdig!!!! Gleder meg en hel haug til å flytte opp, innrede barnerom osv. Men satser på at jeg kan komme på neste treff. Skal du da?

 

Formen er faktisk ganske ok, så lenge at jeg tar det med ro. Det er faktisk noe av det vanskeligste, å passe på at jeg ikke gjør for mye, for det straffer seg!! Skal forresten til manuell terapeut på tirsdag, skal bli morsomt å se om han har noe gode tips i forhold til bekkenet.

 

Var på svangerskapskurs på sykehuset på lørdag. Ok med omvisning, men de hadde ikke noe spesielt nytt å komme med. Har du vært på kurs? Hvis du ikke har vært på kurs og skal, anbefales det å ta med en pute el lign å sitte på. Stolene vi satt på var helt j....... + at det ble en del traving rundt i gangene. Jeg krøp opp i sofaen da vi kom hjem og der ble jeg resten av kvelden. Urk..... Auu synd om meg ;-)

 

Uff da, du er jo max uheldig stakkar!! Jeg fikk en lei bihulebetennelse rundt 3-4 mnd og var nokså sikker p at jeg kom til å dø.... Fikk da tak i på helsekost noe som heter FenuMax, som er for tette bihuler. For meg så funket det og i løpet av 2-3 dager var jeg mye bedre, så jeg trengte ikke nesespray. Dama i butikken sjekket skikkelig opp, og kunne ikke finne noe som skulle tilsi at man ikke kunne bruke dette under graviditet.

 

Den halsbrannen ja....... kan vel si at det er full fyr nesten uansett hva jeg prøver med. Men har funnet ut at det hjelper litt med melk og is. Hørte og at et gammelt kjerringråd sier at en skal spise mandler mot halsbrann? Er ikke så veldig glad i mandler, men blir det galt nok, så prøver jeg nok det også....

 

Vi kan jo ta oss en tur på Charles & de en dag snart? Jeg er fullt sykemeldt og regner med å fortsette med det frem til perm.. så for meg passer det egentlig alle dager.

 

Oi det ble visst en del dette her..... Turbokjeften i overgir hehe

 

Vi snakkes!!!! Og maaaasse god bedring

 

An

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppussing hørtes kjempekjekt ut! Har ett bad som står for fall her i gården. :)

 

Charles og de er perfekt, jeg er med!

 

Er litt travel fremover, så jeg er usikker på BIM- treff 2. mai. Hvis ikke det passer, så tar jeg meg en tur til Stavanger sitt bim-treff tenkte jeg! Du kan jo være med der også? Håper at 2. mai blir en ok dag...hadde vært KJEKKEST å gå i Sandnes, da det er der jeg hører til, og har bygd og bor...:)

 

Jeg var på sv.skapskurs sist gang jeg gikk gravid, og vi skal ikke gå denne gangen. Festlig med de stolene på sykehuset ja. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet på ulike kurs der, og bare sukket og stønnet over elendig komfort. Men det er visst hva vi må tåle som statlig ansatt..;) Enda verre er det jo når en er langtkommen gravid med bekkenløsning i tillegg.

 

Lykke til hos manuell-terapeut. Håper det hjelper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ps: Brennhett tips mot halsbrann er Love Hearts. Funker som bare det!

 

Ås

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Det høres ut til at du er en smule mer travel enn meg.... Kan ikke du finne en dag som passer for deg? Jeg stiller jeg.... Lenge siden kyllingsandwich nam nam. Selv om jeg får nok halsbrann av det også..... men det driter jeg i. kan gjerne lide litt for så god mat hehe.

 

Manuell terapeuten gjorde ikke så mye siden det var første gangen, men jeg fikk beskjed om at joda det var bekkenløsning.. Urk. Heldigvis har jeg ikke mer enn grad 1, altså mildeste form. Kan visst bli mye bedre med oppfølging og trening. Det eneste positive er jo at med bekkenløsn. er egenandelen bare 50,-

 

Håper at du får anledning til å komme på treffet 2 mai. Jeg har akkurat meldt meg på. Tror nok ikke at jeg beveger meg til Stavanger, satser heller på å gå i Sandnes. Tror det er nokså folksomt på Stavangertreffene, liker meg bedre når det bare er noen personer å forholde meg til. Blir mer kjent med de andre.

 

Sitter her og er en smule frustrert på jordmora som jeg går til, grrrr. Det som er... jeg er nokså bekymret. Søsteren min fikk sin første for ca 12 mnd siden. Ungen var 4,7kg og ble sittende fast pga for smalt bekken. Dette endte med haste ks. Alt gikk bra med begge to, men jeg kan ikke for at dette er noe som jeg tenker en del på - kan dette hende meg også? Har nevnt det for jordmor noen ganger, men blir hver gang avspist med : du må passe på sukkeret... for spiser du mye sukker blir ungen stor.Argh!!!!! Jeg vet at en skal passe på sukkeret, men jeg spiser ikke heller unormale mengder med sukker og har heller ikke lagt på meg abnormalt mye. Kjenner bare at jeg har lyst til å brøle til den dama av og til.... hormoner jeg !????? langt i fra......

 

Har bestemt meg for å ta dette opp med legen min. Kjekke legen min som tar meg på alvor og har tid til å svare på alle de rare spm mine. Liker legen min jeg :-)

 

Ok det får bli alt for denne gang. Dataen maser om at jeg må starte maskinen på nytt for at oppdateringene skal tre i kraft, så jeg får vel gjøre det da.....

 

Vi snakkes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...