Gå til innhold

noen med erfaring med akta graco baby bilstol?


Gjest

Anbefalte innlegg

synes dette babysetet ser helt genialt ut! basen står fastspent, og du slipper å styre med bilbelte hver gang du skal ta setet ut og inn av bilen, som sikkert blir noen ganger om dagen.. noen med erfaringer til dette setet, for/imot?? takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ihvertfall at vi SKAL ha en slik denne gangen. Hadde en som måtte festes hver gang sist. Det var ett mareritt, og setet sto aldri ¨så stødig som det skulle. Dessuten var det håpløst hvis barnet allerede sov i stolen og vi så skulle ta setet inn eller ut. Han våknet hver gang av alt styret.

 

Kjøp Akta Graco. Det skal ihvertfall jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt denne, men har ikke fått brukt den ennå.. Syns den var veldig praktisk og fin,det skal jo være det når en bruker den så mye. Tror vi blir fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde et slik sist, men jeg solgte det, hadde ikke tenkt at 3 mann skulle komme rett etter på. kommer til å kjøpe et slikt et igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har selv kjøpt et slik sete, men har ikke fått brukt det ennå. Svigerinnen min har nå brukt sitt i hele vinter. Hun er strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Absolutt å anbefalle!!! Et av våre beste kjøp, barnet sitter kjempe godt i det og virker veldig "beskyttet"...

genialt ar en slipp å feste setet for for gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi har også kjøpt denne. Ikke fått brukt den enda, men den ser veldig kjekk ut!!:)

Mange fornøyde. Tror ikke du vil angre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...