Gå til innhold

kjønn og ultralyd


et lite mirakel

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig er det egentlig mulig å se kjønnet på ultralyd? Hva kan man evt se etter 5 uker? Dette tror jeg jammen kommer til å bli de lengste tre mnd i mitt liiiiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok litt tidlig ennå ja! ;) Jeg er ca. 9 uker på vei nå. Var på ultralyd på fredag, 29års dagen til min kjære faktisk, og da fikk vi se et lite knøtt på 8,7mm og vi fikk se det lille hjerte slå. Må legge til at det var rart å høre:) Men noe kjønn er det ikke mulig å se ennå nei...

Tror ikke man kan se så mye ved 5 uker, vi så jo ikke så voldsomt godt detaljene på fredag hvertfall.. Enig i at ukene går sakte ja..merker det veeldig godt selv. Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enten fem eller ni uker på vei, det jeg tenkte å finne ut...håper på ni, da er det i alle fall ikke så lang ventetid ;) Og da har jeg kanskje unngått den verste kvalmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..skjønner, er jo lov å håpe da! ;) Har en nogenlunde ok dag i dag. men gud jeg har vært bra gåen ja. Er kvalm, har hetebølger, er svimmel og fryktelig ømme bryst som skriker etter en større tomleplass allerede. Fryktelig rart syns jeg. Har allerede fått mage (veldig stolt både jeg og pappa'n) og det er veldig rart for meg så tidlig i og med det er min første:) Jeg er utålmodig etter å nå de 12 ukene, nærmer seg..sakte men sikkert:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt kuult å ha fått mage da, da har du på en måte et håndfast bevis på at du faktisk ER gravid! Ser du den bare når du ligger på ryggen, eller når du står? Syntes kanskje at jeg hadde fått mage i dag jeg og...vanskelig å si når jeg står, for jeg er jo så j... oppblåst, men vanligvis når jeg ligger på ryggen har jeg ikke den lille "appelsina" som er der nå... Hi hi, første gang for meg å...finurlige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd da barnet var 5 uker, altså 7 uker på vei. Vi både så og hørte hjerte, men noe kjønn er umulig. Barnet så faktisk mer ut som en fisk enn en baby, he, he. Jeg tror du bør være over 12 uker før du kan håpe på å se kjønnet, og selv da kommer det ann på hvordan barnet ligger. Men lykke til. Vi håper også å få vite kjønnet når vi skal på "normal" ul mellom uke 18-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...