Gå til innhold

Har vært på 3d ul og det blir en....


LoopyLoo fikk jente 15.07.06

Anbefalte innlegg

....prinsesse til =) Jeg er sååå lykkelig!!!!! Hun var helt nydelig - lignet litt på storesøster - og så ut til å storkose seg i magen. Hun ligger for øyeblikket i sete-leie (muligens derfor jeg ikke må på do noe mere enn før og ikke føler stort press mot nedre del av rygg og hofter...?), men fikk beskjed om at det ikke betydde at hun ble liggende sånn mot slutten - fortsatt masse plass til å boltre seg rundt visstnok =D

 

Fikk cd-rom med 55 bilder av bebi'en min, og dvd med 10 min. film. Kjempestas!!!

 

Gleder meg masse til å kjøpe inn litt baby-klær nå - har ikke kjøpt en eneste ting enda (har jo litt igjen fra forrigemann også da, hehe). Er fortsatt helt i ekstase av hele opplevelsen, og anbefaler 3d/4d ul til alle som har mulighet!

 

Ha en superduper palme-søndag - det har jeg =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Skal på UL 26/4. Ikke på 3D. Må jo ha en liten overraskelse til fødselen og.....

Gleder meg kjempe masse til å få se hva nurket er. God palmesøndag til deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!

så koselig da.... ja 3d høres eeeelt fantastisk ut. skal på ekstra ul i mai, skal ringe og høre om jeg kan få 3d.- det virker helt utroli.

hvor var du og hvor langt er du kommet i svangerskapet??

 

kos deg masse på denne store dagen. tenker at du har det kjempe travelt i hodet ditt nå. planlegge alt på 1-2-3 hehe...

har dere bestemt dere for navn på prinsessen da??

 

sukk...så koselig. begynner neste og trege bittelitt for at vi selv bestemte oss for og vante til fødsel før vi får vite kjønnet.hehe... neida, kjekt og vente også....tror jeg. men laaaaang ventetid ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :)

Kan ikke du legge inn noen bilder på album da?

Hadde vært moro å se (dersom du vil vise de til noen da)

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei August baby

Jeg er i 27. uke - bor i Storbritannia og hadde ul her. Har ikke blitt enige om navn enda. Hadde samme problemet sist gang også, og ble først enige helt mot slutten av sv.skapet. Sukk - vi har veldig forskjellig smak når det gjelder navn :-S

 

Sist gang visste vi ikke kjønnet før fødselen (hun var for sjenert til å vise det frem på ul, hehe), og det var en lang ventetid ja. Men spennende med en overraskelse også da =D Denne gangen var jeg veldig bestemt på at jeg ville vite det (største grunnen til at vi dro på 3d ul egentlig...) og det er så gøy å vite det også.

 

Lykke til videre og ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen loopyLoo =)

 

var inne og så på bildet ditt.....noe sååååååååååå nydelig. nei, jeg skal ringe i morgen og håper dånn at jeg får 3d istedenfor vanlig UL.. noe så ufattelig nydelig.. en skikkelig prinsesse du har inne i magen din =)

 

kos deg masse du også...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei August baby

 

Tusen takk =))))))

 

Håper virkelig du får ordnet med 3d ul også - må holde oss oppdatert da og legge inn bilde du óg =D

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selfølgelig, skal holde deg oppdatert... ble bare helt fasinert av det utrolig vakkre bilde. tror jeg har sett på det 7 ganger til nå =) hehe...

 

kos deg masse med bebisen din - hun er NYDELIG

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - har sett en del ganger på det selv også =D

 

Blir spennende å se om du får bestilt time i dag da - og ha en fin mandag. Her stråler solen fra skyfri himmel, så jeg tror jeg skal sette meg litt ut å sole meg i løpet av dagen. Herlig!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så NYDELIG hun er! Jeg måtte rope på mannen min så han også kom og så på bildet! :-)

Det må være helt utrolig å få 55 bilder og DVD! På den siste UL jeg var på, så tok mannen min og filma skjermen med mobiltlf, men det er jo bare noen sekunders film. Skulle gjerne hatt 3D, men finnes ikke her jeg bor.

- Føles dette svangerskapet likedann som ditt første? Hadde du jentefølelse hele tida nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...