Gå til innhold

Juni: Melk allerede nå...


LiseME

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har termin 30. juni, men opplevde allerede i natt at det kom melk ut av den ene puppen min. Den har vært øm i tiden etterpå. Er det noen som vet om dette er normal, eller som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt melk i mange uke jeg... Begynnte vel ca i uke 25 tenker jeg!!

Kommer rå melk ut når jeg tørker meg, og noen ganger når jeg sover!! Men det er ikke mye da, bare pipler litt ut!!!

 

Tror det er ganske normalt, fikk beskjed av jordmor å ikke klemme eller noe for da bare stimulerer du melke produksjonen og det er litt tidlig ennå..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin samme dag som deg, og jeg har også opplevd noen ganger at det pipler bittelitt blankt/hvitt ut av puppen når jeg klemmer. Skal vel helst ikke klemme, men det er jo så morsomt også da! Samboern skreik høyt da han så det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, samboeren min reagerte akkurat likedan! :) Hvordan er formen din da? Godt at det ikke er sååå lenge igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin 17. Juni og har også opplevd dette med melk.. I natt da jeg sto opp (for n'te gang) for å tisse kom jeg borti puppen med armen og ble helt våt! Skvatt skikkelig, og måtte skru på lyset for å kikke. Veldig merkelig følelse (er 1. gangs), og vurderer å kjøpe ammeinnlegg ;-) Det er ikke så mye enda, men virker som det blir mer og mer. Fra uke 26 ca har jeg nemlig bare funnet litt "puss"-lignende rester på "tuppen av puppen" om morgenen innimellom..

Men som mannen min sa: da vet du ihverfall at de virker!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har termin 4 juni og har opplevd dette med melk. Er 3.gangs fødende, men fikk tidlig "melk" alle tre gangene. så tror dette er ganske normalt ja.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...