Gå til innhold

Påske og ski


nici

Anbefalte innlegg

Da er det bare en dag til jeg tar påskeferie. Siden det er spådd sol og flott vær i påska satser jeg på mange fine skiturer. Men jeg starter med sprøyter på torsdag og lurer på om dere andre skal ha en aktiv påske? Vil jo at eggene mine skal vokse og bli store, men kan ikke tenke meg at noen skiturer skulle være galt....??

 

Ha en god og fruktbar påske alle, og lykke til dere som skal teste i påsken:-)

 

Påskeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann nici!

Eg og skal beg. på sprøyter i mårra (tirsdag)! Skal også til fjells på hytta, og har planer om å leve som normalt! Det vil si å gjør det eg pleier i påsken (ski, sol, snop og masse god mat), bortsett fra alkohol. Det er det einaste eg ikkje rører! Og røyker har eg aldri gjort!

Så, eg ser det som deg, at det kan ikkje væra skadelig med skiturar! Fysisk form er jo veldig bra sies det!!!

Men, når egget er satt inn, anbefales det å ta det med ro, så då blir det bare små spaserturar:)

 

Ha ein riktig GOD PÅSKE, og lykke til med sprøytene!

 

Må si er kvir meg litt til i mårra kveld.. Eg og samboer på hemsen på hytta for å sette den første sprøyta, hihi:)

 

Påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Da var påskeferien kommet, skal bli deilig å komme litt bort og koble av. Har og tenkt å leve som normalt i påsken (minus alkohol da), har tenkt å unne meg både en sjokoladebit og litt marsipan. Litt kos må det være lov til.

 

Tenk at vi har spraya i 4 uker nå, tiden har jo gått kjempe fort!! Håper resten av tida går like fort.

 

Da blir jeg borte fra nettet til over påske, så du får ha en flott påske og LYKKE til med sprøytene du og!! Det går sikkert kjempe fint:-)

 

Påskeklæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...