Gå til innhold

HÅPLØS GUBBE!!!!!!!!


millemi

Anbefalte innlegg

Er gravid i 24 uke og er i forholdsvis god form fysisk. Derimot mentalt,sliter jeg med store humørsvingninger og depresjon. Noe som også har en sammenheng med at jeg lever i et ganske turbulent forhold. Samboeren min er spillegal, arbeidsløs og tilbringer mesteparten av sin tid foran pc`n og spiller poker. I tillegg er han også å spiller live et par ganger i uka.Vi har verdens herligste datter sammen på 6 år som fortjener en far som deltar mer i hennes liv. Erfaringsmessig blir ikke han bedre,for han er ikke villig til å slutte å spille poker,som er hans største lidenskap og hobby. Han klarer heller ikke å kombinere det med familielivet. Av den grunn burde jeg egentlig bare gått fra han,til beste for meg og datteren min,men jeg klarer ikke nå som jeg er gravid. Han er hensynsløs,full av temprament,likegyldig. Vi krangler masse!

Jeg er bare livredd for å bli alene,spesielt nå. Ønsker ikke å være alene under svangerskap og fødsel. Har det jo ikke bra nå og vet at en dag så tar det slutt med oss,men drøyer det.

Er det noen som har det på samme måte. Kunne tenkt meg å blitt kjent med en "snart alenemor". Trenger å snakke med noen og slarve.

blir så sliten av dette her.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

hei jeg er ei jente på 23 har en gutt på 4 venter nr 2 i juni.. med samme far. da jeg var 4 mnd på vei så stakk han, og har stilt veldig lite opp etter att han dro. jeg har vært sint sur skuffa og til tider ganske deprimert, ting begynner å hjelpe litt nå.

 

før nå så har jeg gått og ikke "ønsket" dette barnet pga situasjonen og det å ha gått gravid har ikke vært noe hyggelig alene.

dro på 3d ultralyd forrige onsdag i håp om att jeg skulle føle meg litt bedre med tanke om dette barnet og det hjalp faktisk:) så nå gleder jeg meg:)

 

kanskje feil å anbefale noen å dra når de er sammen og venter nr 2, men hvis du ikke har det bra nå og du vet att dere ikke har noen fremtid, tror du da att du ikke får det bedre alene?? jeg syns det var grusomt og syntes temmelig synd på meg selv , men nå så går ting faktisk veldig bra , og det vil det gjøre for deg og.

kan få msn adr mi om du vil så kan vi godt prate mere der hvis du føler for det

Lenke til kommentar

Hei jenter!

Forstå meg riktig når jeg sier jeg faktisk ble litt letta av og lese disse innlegga. Alle andre virker så super lykklige hele tiden, var litt bekymra for at det faktisk bare var meg som har det helt jævlig om dagen..Jeg er nå 36+6 og er i siste innspurt av mitt første svangerskap. Og har det alt annet en enkelt om dagen, da min samboer og forlovede går rundt og er rusa som bare det! Har bestemt meg for og flytte men det er liksom ikke så enkelt med den magen og alt utstyr. Prøver derfor og få han til og flytte ut til fødsel og sånt er overstått.Men han er jo helt fjern og sjønner ikke hvorfor det er behov for! Hvet ikke hvorfor jeg forteller dette, men bare godt og få det ut da jeg egentlig har mest lyst og kverke hele gubben!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...