Gå til innhold

September: Litt dårlig samvittighet...


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er det jo påske og godisen står på bordet heeeele tiden! *phu! Også jeg som ikke har spist så mye godis tidligere i svangerskapet. Er liksom litt lettere å spise sjokoladen når den bare står der og lyser mot deg HELE dagen! Flere med meg? Får nesten litt dårlig samvittighet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det! Og det verste er at jeg egentlig ikke er så glad i søtsaker nå som jeg var før jeg var gravid.... men likevel spiser jeg det. Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen. Sjokolade er riktignok noe av det beste jeg vet, men jeg vet jo at jeg ikke bør spise så mye. Men det er så vanskelig å la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei kjempegrei, fornuftig, jordnær og flink jordmor som sier at så lenge det ikke er sukker i urinen er det bare å spise så mye sukker man har lyst på. Jeg var redd for å få høyt blodsukker og dermed en kjempebaby, men hun sier som sagt at så lenge kroppen regulerer blodsukkeret selv, er ikke dette noe problem! Så dere med "ren urin" kan iallfall nyte sjokkisen og ikke bekymre dere for å måtte føde en 5-kilos klunk! :-) Kiloene til mor derimot, de kommer kanskje lettere med stort sjokkis-inntak! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...