Gå til innhold

September: Mage?


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Lurer på om noen av dere har fått mage?

Føler ikke jeg har så stor mage, men ser jo den er større nå enn hva den var tidligere. Noen som har bilder på album?

Jeg har under: Gullungen i magen.

Ha en riktig så god påske alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har absolutt fått mage. Ikke vanskelig å se at jeg er gravid for å si det sånn! Men nå er jeg halvveis om et par dager, så jeg tror da det er ganske normalt? Men den varierer litt i størrelse fra dag til dag og i løpet av døgnet. Kommer vel litt an på om jeg akkurat har spist eller ikke, og om jeg ikke har beveget meg så mye på en stund osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Varier veldig fra morgen og kveld. Jeg er 16+0, regner med det kommer mage om ikke så veldig lenge. Har du bilde på album "stor"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17 nå og en fin mage har dukket opp. :)

Det er rart å tenke på at under forrige svangerskap var det ikke noen som kunne se at jeg var gravid, men nå så folk det allerede i uke 14-15! :) Festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke noe bilde i album for øyeblikket. Men skal se om jeg ikke kan få ordnet det i løpet av noen dager. Er halvveis på onsdag så da tenkte jeg det var et passende tidspunkt å forevige magestørrelsen. God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mage men det ligger bare et bilde ut nå pga problemer med å få lagret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...